Svar

et spørgsmål

kommer der på et tidspunkt en mulighed for at oprette en favorites liste.
icon

Bedste svar af mich 18 marts 2017, 11:08

Men det ville være smart hvis man kunne skjule dem, men aldrig ser

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +4
På Humax boksen.? Der kan sorteres i ønsket rækkefølge, der er kun de kanaler der er rettigheder til, så anden for for sortering skulle da ikke være nødvendig.
Omdømme 4
Badge
Men det ville være smart hvis man kunne skjule dem, men aldrig ser
Omdømme 3
Badge +4
Tyske og Svenske kanaler, græsrods TV og Folketing, Døve kanaler ligger i bunden af listen, så det har ingen betydning.
Omdømme 4
Badge
Hvad er der i vejen med svenske kanaler ?

Nordisk drama er da noget af det bedste, og så ofte med DK tekster, og amerikanske serier og film

Og så er det næsten gratis :-)
Omdømme 3
Badge +4
SVT og NRK, er dårligere end DR, så jeg nøjes med DR.
Omdømme 4
Badge
"ligger i bunden af listen, så det har ingen betydning."

Jeg bruger netop også dem i bunden, klikker 7 stk TV kaner op fra station/kanal nr 1, og så har jeg dem, som jeg ikke ser på i midten.
Omdømme 4
Badge
Og dem som jeg ikke ser, som ligger i midten, har jeg sat forælrelås på, så figurere de ikke i TVguiden, bare et lille fif :-)
Omdømme 3
Badge +4
Det var en god ide, så har jeg lige en del der skal låses.
Omdømme 4
Badge
Ja

Billedet blev ikke så godt, men man kan se det alligevel

Så kan man have nogen i bunden, som man kun ser en gang imellem,
Omdømme 3
Badge +4
Nå, de forsvinder ikke helt fra listen, så er det ligemeget.
Omdømme 4
Badge
Men derfor kunne jeg godt ønske at kunne skjule kanalerne helt, så jeg kunne rulle ned og op efter behag, f.eks. med udgangspunkt i tation/kanal 1, som er news hos mig
Omdømme 4
Badge
Radiomanden skrev:

Nå, de forsvinder ikke helt fra listen, så er det ligemeget.

Nej desværre, men det giver et bedre oveblik, når programoversigten ikke er synlig, synes jeg

Men det er smag og behag, men også hvis andre i hustande har andre foretrukne kanaler, f.eks. sport, så kunne de lægges i bunden, og så i stedet for at gå 7 kanaler frem, så går man 7 kanaler tilbage med udgangspunkt i den mest sete kanal.

Og jo, jeg synes det ville være godt, hvis man kunne skjule kanaler helt
Omdømme 3
Radiomanden skrev:

SVT og NRK, er dårligere end DR, så jeg nøjes med DR.

Ditto, det er slet ikke kanaler jeg har i min favorit liste på mit TV, de er ganske enkelt for kedelige.
Men hvorfor dælen skulle Yousee også skifte en som TV2 Norge ud med NRK?
NRK havde de jo ellers smidt ud til fordel for TV2 Norge for flere år siden, men så lavede de pludselig en 180'er og droppede TV2 Norge og bragte den yderst kedelige NRK tilbage igen.
Omdømme 4
Badge
Fordi TV2Norge sendte det samme som TV2 DK og TV4 Sverige og, det var argumentet.
Omdømme 3
Badge +1
Jeg synes det godt nok er lidt under lavmålet, at nogle folk begynder på det med, at nogle kanaler er ligegyldige, kedelige o.lign.
Vi har jo hver i sær hver vores foretrukne og hver vores smag ! Og heldigvis for det.

Nå - men back to topic - på mit tv er der kun mulighed for 4 Favoritter. Til gegæld kan jeg isf. vælge hvilke og i hvilken rækkefølge mine kanaler skal vises i EPG'en (Guiden).
Jeps, det er måske lidt omstændigt, når man f.eks. som mig har ca. 60 kanaler. I sær når det skal gøres, hver gang YouSee ændrer i deres kanaler.

Men jeg synes nu det er rart, at have dem i den rækkefølge, som passer mig bedst. :cool:

Mvh.
Omdømme 4
Badge
Ja, jeg synes i hvert fald der er meget interesant på NRK.

Rækkefølgen kan netop også ændres på humax boksen. Man kan bare ikke skjule enkelte kanaler.

Kunne det ikke betale sig for dig at nedgradere til grundpakken og have 10 ekstra kanaler ? Det vil jeg gøre, når sløjfeanlægget snart er udfaset
Omdømme 3
Badge +1
Hvis det er til mig du skriver om at nedgradere, så nej.
Jeg er udemærket tilfreds med, at have mange valgmuligheder, alt efter hvad jeg lige synes kunne være interessant.
Enten en fed koncert, en super interessant natur/dyre dokumentar BBC Earth el. NatGeo, en spændende sports aktivitet eller tjekke BBC World/CNN for udenlandske nyheder.
Så er det derfor rart, at kunne udskifte mellem mange kanaler - en gang i mellem. (Altså når konceptet virker som det skal.)
Jeg er ej heller til NetFlix-, HBO- eller andre streamingtjenester. Det er ikke udfordrende nok til mig. De serier og film - jeg en sjælen gang i mellem, skal fordrive tiden med - dækkes fint af de kanaler jeg har valgt.
Nå, ikke mere om mine se-vaner. :)
Vores anlæg i antenne- og beboerforeningen er ikke et sløjfe og bliver fortløbende opdateret, så det er klar til de udfordringer, der måtte komme.

Mvh.
Omdømme 4
Badge +3
Jeg har for længe siden valgt at bruge de oprindelige nr. på kanalerne, når de blev lagt ind. Var så fri for, at ændre på mine TV.
Den nye boks har ikke den mulighed, så for at få den samme nr. på Humax på den ca. 20 kanaler, jeg ser, har jeg været nødt til at putte - for mig - ligegyldige kanaler ind på pladser for at fylde ud.
Et eks. er Eurosport 1 (39) og Eurosport 2 (41). Her har jeg så smidt en kanal jeg aldrig ser ind på plads 40.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)