Svar

Streaming på Sonos

Hej.

Jeg bruger Yousee til streaming på Sonos. Før kunne jeg streame forskellige playlister i forskellige rum på en gang. Nu kan jeg kun streame til et rum af gangen.

Har Yousee ændret på nogle betingelser, eller er det på Sonos side at jeg skal finde svaret???

Mvh

Lars

icon

Bedste svar af Kasper 7 april 2021, 14:47

Hej Lars

Jeg har hørt om at det har været muligt, men det er ikke i meningen i forhold til YouSee Musik og derfor er det i tråd med vilkårene for tjenesten, at det du hidtil har kunne, nu ikke længere kan lade sig gøre. 

Der er ikke noget vi kan gøre ved det, udover, at det kræver flere logins/abonnementer. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Lars G 

Velkommen på forum :relaxed:

Du kan vel godt spille den samme playliste på flere rum, men ikke forskellige playlister på flere forskellige rum på samme tid - er det korrekt forstået? :relaxed:

Vikårene for YouSee Musik er, at der kan være 1 aktiv session pr. YouSee Musik login. 

Ja det er helt rigtigt forstået. Og jeg kan godt følge det med en aktiv bruger pr YouSee Musik login.

Man har altid kunne spille forskellige playlister i forskellige rum på Sonos. Jeg gik ud fra at Sonos så talte som en  aktiv bruger. Men et eller andet må have ændret sig? Som du siger kan jeg godt spille den samme playliste i forskellige rum. Men det er jo ikke altid at mine børn gider at høre det samme som mig, og så kan jeg ikke rigtig se meningen med et streamings anlæg. Jeg har ikke hørt om andre streamingtjenester hvor det er et problem.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Lars

Jeg har hørt om at det har været muligt, men det er ikke i meningen i forhold til YouSee Musik og derfor er det i tråd med vilkårene for tjenesten, at det du hidtil har kunne, nu ikke længere kan lade sig gøre. 

Der er ikke noget vi kan gøre ved det, udover, at det kræver flere logins/abonnementer. 

Besvar