Sådan forstår du din regning

Sådan forstår du din regning
Omdømme 6
Badge +3

Velkommen til regningsområdet på YouSee Forum:relaxed:

I dette område kan du bl.a. finde hjælp til at finde og læse dine regninger. Du kan også se andre emner relateret til din YouSee regning.

Se indholdsfortegnelsen nedenfor, og klik på det link, der matcher det emne du søger hjælp til. 

Indhold i dette område:

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål nedenfor?:relaxed: 
Opret dit eget indlæg og få hjælp fra andre YouSee kunder.

Klik her for at oprette dig eget indlæg

Del ikke dine personlige oplysninger
Personlige oplysninger, som f.eks. kundenummer, telefonnummer, mailadresse, adresse osv. må du ikke må oplyses offentligt på YouSee Forum. Du kan læse mere om dette i betingelser og guidelines for YouSee Forum.


Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Sådan finder du din regning
 

Du finder din regning på Mit YouSe ved at følge disse trin:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Regninger og Betaling
  3. Vælg Vis regning ved den ønskede regningsperiode
  4. Ved kopi af en specifik regning, klikker du på søjlen for den måned du gerne vil se - Vælg Vis regning, og herefter Hent pdf


Glemt login? - Klik her

Omdømme 6
Badge +3

Første regning

 

Den første regning dækker typisk mere end én abonnementsperiode. Derfor kan den være større end den aftalte pris pr. måned.

Du kan se mere om de særlige forhold, der gælder for første regning på denne side.

Omdømme 6
Badge +3

Ekstra regning


Der kan være flere årsager til at du modtager en ekstra regning, eksempelvis:

  • Opgradering af abonnement

  • Køb af flere produkter

  • Flytning til ny adresse

Her kan du læse mere om, hvad årsagen til en ekstra regning kan være.

Omdømme 6
Badge +3

Gebyrer

 

Gebyrer dækker eksempelvis over genåbning af abonnement eller bestilling af nyt simkort.

Éngangsbetalinger dækker eksempelvis over installation af udstyr eller teknikerbesøg.

Der er forskellige gebyrer, afhængigt af hvilke produkter du har.

Omdømme 6
Badge +3

Regning efter opsigelse

 

Du kan have modtaget en regning, hvis opsigelsen udføres efter vi har dannet regningen for næste periode. I det tilfælde vil vi sende dig en slutopgørelse, et par uger efter at dit abonnement er helt lukket.

Hvis du vælger ikke at betale regningen, er det en god idé at kontakte Regningsservice og få en aftale, så der ikke dukker en rykker op, inden din endelige opgørelse er klar

Kontakt YouSee kundeservice

Omdømme 6
Badge +3

Regning på udstyr

 

Det kan skyldes, at vores lager ikke har fået registreret, at dit udstyr er kommet retur, før regningen er blevet sendt. For at vi bedst muligt kan hjælpe dig, skal du i kontakt med os.

Kontakt YouSee kundeservice

Omdømme 6
Badge +3

Regningsspecfikation

 

Du kan finde en specifikation af de enkelte beløb på din regning, hvis du finder regningen frem på Mit YouSee.

Gør følgende:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Regninger og betaling
  3. Vælg Vis regning ved den regning, som du ønsker at se specifikationerne på


Kan du fortsat ikke forstå din regning, eller mangler du dit login, er der hjælp at hente på nedenstående sider:

Forstå din regning
Glemt login? - Klik her

Omdømme 6
Badge +3

Penge til gode

 

Udbetaling af kreditnota:

Du kan få udbetalt din kreditnota ved at udfylde denne formular Kreditnota formular.
Hvis du har problemer med at forstå din kreditnota, er der hjælp at hente på denne side: 
Forstå din kreditnota

Betalt for meget:

Hvis der er for mange penge på din YouSee-konto, og du skal have penge tilbage, skal du i kontakt med os. 
Kontak YouSee kundeservice