Sådan betaler du din regning

Sådan betaler du din regning
Omdømme 6
Badge +6

Velkommen til regningsområdet på YouSee Forum.

I dette område kan du bl.a. finde hjælp og nyttig information omkring betaling af YouSee regning.
Se indholdsfortegnelsen nedenfor og klik på det link, der matcher det emne du søger hjælp til. 

 

Indhold i dette område:

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål her?:relaxed: 
Opret dit eget indlæg og få hjælp fra andre YouSee kunder.

Klik her for at oprette dig eget indlæg

Del ikke dine personlige oplysninger
Personlige oplysninger, som f.eks. kundenummer, telefonnummer, mailadresse, adresse osv. må du ikke må oplyses offentligt på YouSee Forum. Du kan læse mere om dette i betingelser og guidelines for YouSee Forum.

 


Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6

Sådan betaler du din regning

 

Du kan betale din regning på flere måder. Se de forskellige muligheder nedenfor:

Mit YouSee:
​​​​​
Betaling af regning på Mit YouSee gøres på følgende måde:

  1. Log ind på Mit YouSee
  2. Vælg Regning & betaling
  3. Tryk på den grønne pil ved den regning du gerne vil betale og vælg Betal
  4. Vælg det betalingskort, som du ønsker at betale med
  5. Vælg Udfør betaling

Glemt login? - Klik her

Giro-/Indbetalingskort:

Hvis du har modtaget en regning med et indbetalingskort (girokort), kan du betale den via din Netbank. Når du har betalt med et indbetalingskort, tager det 2-4 bankdage før vi har registeret din betaling.

Hvis din forbindelse er lukket på grund af manglende betaling, genåbner vi forbindelsen i løbet af 24 timer efter modtagelsen af betalingen.

Bankoverførsel:

Vores bankoplysninger:

  • Reg nr. 3100
  • Konto nr. 5009200

Skriv følgende i modtagers reference:

Hvis du har betalt manuelt, og ikke via vores hjemmeside, er pengene mellem 2 og 4 bankdage, om at blive registreret på din YouSee-konto.

Hvis din forbindelse er lukket på grund af restance, åbnes den indenfor 24 timer efter, at vi har modtaget din betaling.

Betaling uden login:

Betaling af regning uden login gøres ved at udfylde nedenstående regningsformular:

Regningsformular​​​

Omdømme 6
Badge +6

Tjek om du har betalt din regning


Er du i tvivl, om du har betalt din regning, kan du gøre følgende:

  1. Log ind på Mit YouSee

  2. Vælg Regninger og betaling

Herinde kan du se alle dine regninger samt se, om der er nogen som vi ikke har modtaget betaling for.
_

Glemt login? Klik her

Omdømme 6
Badge +6

Nyt betalingskort

 

Ændring af betalingskort til betaling af regninger:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Betalingsmetode i venstre side
  3. Vælg det produkt du ønsker at rette betalingen for

Ændring af betalingskort til leje af film:

  1. Log på Tv &Film, via en computer
  2. Vælg Indstillinger
  3. Vælg Lejefilm
  4. Vælg Betalingskort til leje af film
  5. Vælg Tilknyt betalingskort

Foretrækker du et direkte link? Tryk her
_

Glemt login? - Klik her

Omdømme 6
Badge +6

Udskydelse af betaling

 

Hvis du ønsker at udskyde din betaling, eller vil vide mere om en eventuel afdragsordning, skal du kontakte os.

Klik her for at kontakte kundeservice

Omdømme 6
Badge +6

Ændring af betalingsmåde

 

Skift til betalingskort:

Ønsker du at betale dine regninger med betalingskort, har du mulighed for at tilmelde din regning til automatisk kortbetaling.

Gør følgende:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Betalingsmetode og tryk derefter på det første abonnement
  3. Scroll ned og find Betalingsmetode
  4. Vælg Automatisk kortbetaling

Herefter skal du udfylde dine oplysninger. Når du er færdig vil dine regninger fremover være tilmeldt automatisk kortbetaling, og du vil modtage en bekræftelse via e-mail.

Se fremgangsmåden i billeder her

Vær opmærksom på, at dette først gælder for den næste dannede regning.

Der er intet gebyr på kortbetaling
 

Glemt login? - Klik her

 

Skift til Betalingsservice:

Ønsker du at ændre til betaling via Betalingsservice, skal du gøre følgende:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Betalingsmetode og tryk derefter på det første abonnement
  3. Scroll ned og find Betalingsmetode og vælg Betalingsservice

Herefter skal du følge retningslinjerne på skærmen.

Se fremgangsmåden i billeder her.

Vær opmærksom på, at dette først gælder for den næste dannede regning.

Gebyr på PBS: 9,75 kr.

 

Glemt login? - Klik her

 

Skift til Mobilepay:

Det koster ikke noget at betale via MobilePay, og når du har tilmeldt din regning, bliver dine fremtidige regninger automatisk betalt via MobilePay.

 

Gør følgende:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Betalingsmetode og tryk derefter på det første abonnement
  3. Scroll ned og find Betalingsmetode
  4. Vælg Mobilepay

Herefter skal du følge retningslinjerne på skærmen.

Se fremgangsmåden i billeder her.

 

Glemt login? - Klik her

Omdømme 6
Badge +6

Ændring af betaler på abonnement

 

På denne side kan du finde alt information omkring skift af betaler for dit abonnement:


Sådan skifter du betaler på dit abonnement

Omdømme 6
Badge +6

Rykker og inkasso varsling

 

Rykker
Du modtager en rykker fra YouSee, når regningen ikke er betalt inden den angivne betalingsfrist.

Du kan betale på følgende måder:

Mit YouSee:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Regning & betaling
     

Betal din regning uden login:

  1. Gå til vores indbetalingsside
  2. Indtast dit kontonummer
  3. Indtast dit regningsnummer
  4. Tryk Næste
  5. Vælg Betalingskort og indtast kortoplysninger
  6. Tryk Godkend
     

Glemt login? - Klik her

 

Inkasso varsling

Sager omkring inkasso kan både ligge hos os, eller hos vores inkassopartner alt efter hvor langt i rykkerforløbet regningen er.

Har du modtaget en inkassovarsling skal du i kontakt med os.
Klik her for at kontakte kundeservice

Har du modtaget brev om sagen er overdraget til inkasso, skal du have fat i vores inkassopartner. Kontaktoplysninger hertil, findes på skrivelsen. 

 

Har du brug for yderligere information? Så klik her

Omdømme 6
Badge +6

Overdragelse af abonnement

 

Hvis dit mobilnummer skal overdrages til en anden, kan du finde en overdragelsesblanket på nedenstående side:


Find overdragelsesblanket her

Hvis en anden abonnent skal overtage dit abonnement på TV eller bredbånd, skal du i kontakt med en YouSee-medarbejder.


Klik her for at kontakte kundeservice