Spørgsmål

Humax 4000 på DSL

Omdømme 1
Badge

Hej

Skal man have et bestemt DSL bredbåndsabonnement hos YouSee for at kunne få en Humax 4000 TV boks? Når jeg læser nedenstående, ser det ud som om den virker på fiber, coach og DSL, men jeg mener, at jeg i en YouSee butik har fået at vide, at der skal skiftes abonnement for at man kan bruge boksen

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning/install-tvboks/humax/wifi/art

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Humax 4000 bruges på alle platformene. DSL, Coax og Fiber.

Omdømme 1
Badge

Tak for dit svar. 

Jeg må nok ringe til YouSee kundeservice, inden jeg går i butikken igen. Jeg ved ikke, hvorfor vi har fået at vide, at vi ikke kan få en Humax boks med det nuværende abonnement. 

Omdømme 6
Badge +5

Tak for dit svar. 

Jeg må nok ringe til YouSee kundeservice, inden jeg går i butikken igen. Jeg ved ikke, hvorfor vi har fået at vide, at vi ikke kan få en Humax boks med det nuværende abonnement. 

Hej om alle omstændigheder, skal du have fat i youSee Kundeservice først. på 70704040.

Derfra tages stilling til diveres og Osv, og derfra sendes det videre til Butikkerne.

God dag,  

Omdømme 7
Badge +7

Tak for dit svar. 

Abonnementer er ikke noget vi går ind i her på forummet, så lige det det kan der ikke svares på, men det er helt klart at 4000 boksen kan bruges på alle platformene, derved også på DSL. 

Besvar