Spørgsmål

c more

Jeg har C more som fordel,  men æv der er mange nye serier som jeg ikke kan finde, er det en “light” version som YouSee tilbyder?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har nu C More som fordel, men har indtil for nylig haft C More som direkte abonnement uden om YouSee. Har ikke oplevet forskel i hvilke serier, der lå de to steder, men der var enkelte forskelle i titlerne (dansk eller engelsk). Der har også været serier, der udløb og derfor forsvandt, men de forsvandt begge steder.

Har du et eksempel på en serie, der mangler?

Er der søgt på navnet med YouSees søgefunktion i en TV-boks eller i en app?

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Har også C More i bland selv, Jeg vil også mene. at indholdet er samme. 

Omdømme 7
Badge +6

Der er heller ingen forskel igennem YouSee eller uden om. Selv dem i Sverige, Norge og Finland får præsenteret nøjagtig det samme egentlig kun halvdårlige indhold på C More.

Det er gået utroligt ned at bakke siden de var ejet af Canal Digital og hed Canal+ Film/Series.

Jeg havde C More da vi her i huset havde Fuldpakken.

Hej og tak for svar

F.eks den nye serie Devils med Lars Mikkelsen, har jeg ikke kunne finde 😳

Omdømme 5
Badge +5

Hej og tak for svar

:slight_smile: Prøv op i  søgefunktionen, og skrive Devils om det er brugbart. 

Omdømme 7
Badge +3

Hej og tak for svar

Hej.

Jeg har prøvet søgefunktionen både hos C More direkte (www.cmore.dk) , hos YouSee på TV-boks YS-4000, på app i Chrome-browser på PC (tv.yousee.dk) og på app på en Android-mobiltelefon. Alle steder finder den serien “Devils” med 10 afsnit.

Tak for tip, fandt den endelig, ved at søge, tænker dog så, at yousee ikke er specielt gode til at opdatere, og lave en ordentlig opsætning 😬

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Hvis det er nemmere, er det jo muligt blot at søge i søgefunktionen i TV og Film på alle platforme. Der dukker Film og serier osv. op som er tilgængelig hos youSee.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Lunarosa 

Dejligt du fand serien! :smiley:

Marker gerne det svar som hjalp dig bedst via knappen “Bedste svar”. 

Rigtig god dag!

Besvar