Bliv stjernebruger på YouSee Forum

Bliv stjernebruger på YouSee Forum
Omdømme 7
Badge +7

På YouSee Forum handler det om at finde hjælp og hjælpe andre YouSee kunder.

Vi vil i forumteamet gerne anerkende brugere, for den ekstra gode indsats og hjælp overfor andre brugere på YouSee Forum. Derfor har vi lavet Stjernebruger-konceptet. Dette går ud på, at vi løbende udvælger nogle af jer brugere, som positivt og med gode input, bidrager til at hjælpe andre kunder.

Som Stjernebruger får du nogle fordele, som tak for din indsats:

:star: Adgang til særligt Stjernebruger forum - her kan du snakke med andre Stjernebrugere og stille spørgsmål til forumteamet

:star: En særlig stjernebruger titel og badge på din profil

:star: Direkte support og hjælp fra forumteamet

Stjernebrugerprogrammet er et dynamisk program, og vi er løbende på udkig efter at kunne tildele Stjernebrugertitlen til aktive og hjælpsomme brugere.

Tak, fordi du vil være en aktiv del af YouSee Forum 😊

Venlig hilsen
Forumteamet:stars:

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Hej Forumteamet/Kasper 

Hvor længe er denne fine stjernedrys bestemt til en bruger, som gør en forskel i forummet? Har lagt mærke til, at radiomanden som fortjent fået titlen som stjernebruger er værdig til titlen :wink::sunglasses: Andre fortjener bestemt også titlen :wink: Jeg selv er opgraderet til professor, Alligevel føler jeg langt fra det :wink:

Omdømme 7
Badge +7

Den kan være permanent, og den kan også blive frataget. Det som Kasper har skrevet, er selvforklarende.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Forumteamet/Kasper 

Hvor længe er denne fine stjernedrys bestemt til en bruger, som gør en forskel i forummet? Har lagt mærke til, at radiomanden som fortjent fået titlen som stjernebruger er værdig til titlen :wink::sunglasses: Andre fortjener bestemt også titlen :wink: Jeg selv er opgraderet til professor, Alligevel føler jeg langt fra det :wink:

Hej @Phoenix 73 

Tak for din interesse for stjernebruger-titlen! :relaxed:

Radiomanden beskriver det sådan set meget godt, så jeg vil ikke sige så meget andet end, at det også kan være, at du får titlen en dag. Det kræver som nævnt i postet, at man bl.a. er god til at hjælpe andre YouSee-kunder her på forum. Vi evaluerer løbende. 

Rigtig god dag.
Kasper

Besvar