Svar

app på LG TV snurrer bare rundt

Appen virker ikke længere på LG TV. Den står bare og snurrer rundt. Har prøvet at re-installere, uden held.

kan se at den app der er tilgængelig, er fra 25/10-18. Det virker som en gammel version(1.5.14)

har også prøvet at tage strømstik ud og ind igen.

på mit Apple-TV virker det!

icon

Bedste svar af Kasper 24 februar 2021, 10:02

Hej @westergaarddk 

Vi frigav igår en ny opdatering til vores Samsung og LG Tv app. Den sidste opdatering har haft fokus på problemer med at blive logget ud. 

Har du nyeste version af appen, burde du heller ikke opleve, at du ikke kan logge ind. Det blev adresseret i 1.23.2.

Nyeste version hedder: 1.24.1

OBS: Når du har opdateret appen skal du logge ind én gang mere, men herfra skulle du gerne opleve bedring.

Jeg håber, at vi du vil markere bedste svar her i tråden, så vi kan få dette op at stå i dit hovedopslag, så hjælpen er nem at finde for andre bruger, der kommer forbi denne tråd:relaxed:

Rigtig god dag, og tak til jer alle for aktiviteten her i tråden:thumbsup_tone1::upside_down:

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Seneste  Versionsnummer af App´en er. 1.23.2, den blev udgivet i sidste måned.

Tak, meget fint. Så skal jeg bare lige se hvordan jeg får fat i den version.😉

Omdømme 7
Badge +7

Den skulle gerne komme på når den nuværende afinstalleres og der installeres igen. Versionsnummret kan ses i App info.

Dette er den version YouSee har gjort tilgængelig på mit LG-TV.

Indtil for nylig var der ingen problemer med app’en

Det var s.. mærkeligt. Jeg kan kun finde den ene version. Jeg må prøve noget andet.

tak for svar

Omdømme 5
Badge +1

Har også den samme app version, som radiomanden har vedlagt/beskrevet Virker hos mig. Selvom, at jeg også har et LG-TV

Omdømme 7
Badge +3

Hej, jeg vil helt fraråde at købe et LG tv, skal man have et nyt, Discovery+ appen virker vel stadig ikke på en LG?

Omdømme 7
Badge +7

Hvorfor købe et TV efter hvor smart det er, det holder ikke nødvendigvis så længe med et smarte, det er meget mere brugbart at have en medieafspiller til TVet, den er brugbar væsentligt længere end App´s på et TV, når den e.v.t. skal udskiftes er udgiften til at overse.

Jeg HAR er Apple TV device! Jeg HADER bare Apples fjernbetjening. Derfor har jeg været glad for at jeg kunne bruge yousee appen på tv’et, indtil i fredags. Men desværre så ligger der nu kun en gammel version af appen, til rådighed for tv’et. Hvilket var årsagen til at jeg søgte en løsning i dette Forum, men tak for jeres input. 

Omdømme 7
Badge +7

Du kan jo også bruges TV Remoten til ATV, har en Shield, den styres udelukkende med TV Remoten, den er en del bedre til det.

Den skal jeg da lige kigge på👍

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har noget lign. som i kalder en medie player, men ved ikke hvad ATV betyder?

Min boks er til at se tv fra More TV, men der er en masse apps, man kan hente, har bare More TV, for at kunne se NRK2...

Omdømme 7
Badge +7

Den skal jeg da lige kigge på👍

Ja Shield TV og ATV er der 2 førende på markedet, en Shield har USB port så der kan tilsluttes en HDD, så der er en fordel der i forhold til ATVen.

Omdømme 7
Badge +6

Det skal bare lige siges dertil at YouSee’s alm. Android TV app pt. heller ikke fungerer på en Shield TV, jeg har Pro versionen og her er vi nu godt inde i uge 2 hvor det ikke fungerer.

Jeg får hele tiden kun fejl beskeden “Der skete en uventet fejl. Prøv igen senere”, når jeg forsøger på at streame noget med YouSee’s app, så om det er live TV, film eller serier.

Har også besluttet mig til at YouSee’s app ryger ud d. 1 Marts hvis der stadig er problemer.

Men tørt sagt, jeg ville ikke købe en Shield TV for også at afspille materiale man har på en eller to USB harddiske, for på det felt er den utroligt handicappet hvis man har et blandet indhold der stammer fra forskellige kilder med flere forskellige FPS (Hz).

For at undgå at billedet hakker, så er man hele tiden nød til at gå ind i de tekniske billede indstillinger og ændre dens Hz opsætning til at matche den video man vil afspille.

Jeg blev selv så træt af det til sidst at jeg fandt min gamle media player frem igen for at afspille de film og serier jeg har på to USB harddiske, fordi at det er en blandet omgang med forskellige opløsninger og FPS, for den gamle sag fra 2012 har en kæmpe fordel over en Shield TV: Automatisk indstilling af opløsning og FPS efter den video der afspilles.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @westergaarddk 

Vi frigav igår en ny opdatering til vores Samsung og LG Tv app. Den sidste opdatering har haft fokus på problemer med at blive logget ud. 

Har du nyeste version af appen, burde du heller ikke opleve, at du ikke kan logge ind. Det blev adresseret i 1.23.2.

Nyeste version hedder: 1.24.1

OBS: Når du har opdateret appen skal du logge ind én gang mere, men herfra skulle du gerne opleve bedring.

Jeg håber, at vi du vil markere bedste svar her i tråden, så vi kan få dette op at stå i dit hovedopslag, så hjælpen er nem at finde for andre bruger, der kommer forbi denne tråd:relaxed:

Rigtig god dag, og tak til jer alle for aktiviteten her i tråden:thumbsup_tone1::upside_down:

Hej Kasper.

det var lige det der skulle til. Nu virker det igen.

tak til alle for Jeres respons

Besvar