Spørgsmål

Ændre sprog på CMore film via computer

Jeg skal se Harry Potter via CMore, og vil gerne ændre sprog til dansk. (På C Mores egen siden står at filmen kan ses på både engelsk og dansk).

Jeg er logget ind via computer (browser), men kan ingen steder se hvor jeg ændrer sprog. Nogen der kan oplyse hvordan dette gøres?

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Jeg skal se Harry Potter via CMore, og vil gerne ændre sprog til dansk. (På C Mores egen siden står at filmen kan ses på både engelsk og dansk).

Jeg er logget ind via computer (browser), men kan ingen steder se hvor jeg ændrer sprog. Nogen der kan oplyse hvordan dette gøres?

:slight_smile: Hej  Jeg kan ikke se det, er muligt ændre sproget til dansk.

Jeg bruger CMore, gennem youSee. Så er givet samme film og serier osv.. 

Men jeg kan se der, er danske undertekster på Harry Potter..

Måske andre bruger, herinde har forslag. God aften-  

Omdømme 5
Badge +7

Hej HestensHale

Når jeg søger efter Harry Potter og swiper igennem resultaterne fra C More, så ligger de med dansk tale til sidst i rækken. (Bemærk! Det er kun den første halvdel af filmene, der har dansk tale - der er ikke lavet dansk tale til de sidste) 

Stefan, YouSee Forum Team

Omdømme 6
Badge +5

Hej HestensHale

Når jeg søger efter Harry Potter og swiper igennem resultaterne fra C More, så ligger de med dansk tale til sidst i rækken. (Bemærk! Det er kun den første halvdel af filmene, der har dansk tale - der er ikke lavet dansk tale til de sidste) 

Stefan, YouSee Forum Team

:slight_smile: Hej når det er muligt, Jeg ramte nogle forkerte Film.

God dag-

Besvar