Spørgsmål

Yousee More


  • Udforsker
  • 11 kommentarer
Har to produkter der i følge Yousees egen dokumentation opfylder kravene til More, hvilket Kundeservice til dels godt kan se. Men alligevel kan de af tekniske årsager ikke tildele More.

Det er mit bredbånd 60/5 Mbit, Coax der er udfordringen. Det er skrevet præcist sådan både på positivlisten og min regning, men på listen er det underforstået at det er en ny ordning mens det på min regning er en gammel ordning.....!?! Står ingen steder, blot udtryk for tarvelig værkstedshumor!

Har I andre oplevet lignede Yousee logik?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke alle abonementer der er adgangsgivende til fordels programmet.
Der må tages kontakt til You See for nærmere oplysninger.
Jeps, men det er udfordringen; mit produkt står på positivlisten, men i Kundeseervice kan de alligevel ikke tilføje produktet More.

Det er fejlmeldt, afventer spændt hvad der sker.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)