Svar

Yousee boks

• Bruger
  • 5 kommentarer
Jeg har fået Yousee boks i år trådløs netværk, og det var skønt der var meget plads til at kunne optage i forhold til gammel boks
- men nu har jeg ikke ret meget plads mere selvom jeg nu kun har 2 programmer optaget
Hvis jeg prøver at optage flere programmer, kommer der en bjælke hvor der står, at jeg skal slette nogle programmer så der bliver plads til nye??? Jeg har som sagt kun 2 programmer optaget og jeg har kun 11,7 % tilbage på harddisken?
Det kan da ikke være rigtigt, gør jeg mon noget forkert ?
icon

Bedste svar af Radiomanden 10 oktober 2017, 16:24

Ja, der skal bruges kode for at gendanne, default koden er 0000.

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Hvilken boks tales der om.?
Der står Yousee øverst på boksen
Omdømme 6
Badge +2
Gbs59 skrev:

Der står Yousee øverst på boksen

Hvis det er humax til kabelTV, læs denne https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/humax-problemer-med-en-halvfyldt-hardisk-optagelser-er-slettet-saadan-undgaar-du-det-fremover-99200
Omdømme 6
Badge +6
Altså Humax. Der skulle gerne være FW 1.71.08 på den, som gør at der automatisk gøres plads når HDDen bliver fuld.
Er funktionen aktiveret.? Menu/indstillinger/optagelser.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Altså Humax. Der skulle gerne være FW 1.71.08 på den, som gør at der automatisk gøres plads når HDDen bliver fuld.
Er funktionen aktiveret.? Menu/indstillinger/optagelser.

Det hjælper ikke på skaden, den skal resettes til fabriksindstillinger, hvilket står i tråden
Jeg ved ikke om den er aktiveret, hvor gør jeg det?
Har været i indstillinger og der står 1.71.08
Omdømme 6
Badge +2
Gbs59 skrev:

Jeg ved ikke om den er aktiveret, hvor gør jeg det?

Hvis det er en humax, og du kun har 11,7% tilbage, glem alt om at aktivere i første omgang, men gå i indstillinger, avancerede indstillinger og reset til fabriksindstillinger.

Du har lun 4,7% til optagelser, boksen bruger de 7 %

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/humax-problemer-med-en-halvfyldt-hardisk-optagelser-er-slettet-saadan-undgaar-du-det-fremover-99200
Omdømme 6
Badge +6
Jeg har skrevet hvor funktionen aktiveres, men som Mich skriver, så skal den lige i det tilfælde gendannes til Fabriksindstilling. Alle optagelser og planlagte slettes.
Når jeg genindstille, skal jeg så først gemme/ skrive noget ned til jeg skal bruge til at genstille ?

Når jeg genindstiller er det under avancerede hvor jeg skal bruge kode, der står til forældrekontrol
Omdømme 6
Badge +6
Ja, der skal bruges kode for at gendanne, default koden er 0000.
Slettet af Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P