Spørgsmål

Samsung QE50Q60TAU (2020) helt nyt, kan ikke finde yousee app. i smart tv


Hej yousee

Jeg har netop købt et helt nyt Samsung QLED QE50Q60TAU smart TV Fra 2020 med formål at anvende YouSee TV app. da vi har bland selv. 
Tv’et er opsat med dansk og dansk osv. som er beskrevet i flere tråde herinde. Det er nulstillet flere gange, men uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke finde YouSee app`en.

Er der kommet en løsning på det problem? - eller fungere Samsung (2020) modeller  og YouSee app via tizen bare ikke?


5 Kommentarer

Badge +3

Hej yousee

Jeg har netop købt et helt nyt Samsung QLED QE50Q60TAU smart TV Fra 2020 med formål at anvende YouSee TV app. da vi har bland selv. 
Tv’et er opsat med dansk og dansk osv. som er beskrevet i flere tråde herinde. Det er nulstillet flere gange, men uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke finde YouSee app`en.

Er der kommet en løsning på det problem? - eller fungere Samsung (2020) modeller  og YouSee app via tizen bare ikke?

Er en tråd noget ligne her hvis det er brugbart https://forum.yousee.dk/tv-oevrigt-41/samsung-og-yousee-app-105783

Jeg har i dag 21 maj 2020 været i kontakt med Samsung support og fået følgende svar.

svar fra Samsung

Hej og velkommen til Samsung Support, i øjeblikket har vi desværre problemer med nogle Danske apps på vores nye 2020 modeller. Vi arbejder på at få problemet løst og regner med at du i løbet af de næste 14 dage vil kunne bruge de manglende apps igen.

 

mit spørgsmål er derfor til Jer (YouSee) hvorfor nævner i ikke dette på jeres hjemmeside, når nu Samsung tv`et overholder kravene stillet af Jer - og hvad gør i for at få det løst i samarbejde med Samsung.

Jeg har både internet, TV boks ( andet TV) og er blevet lokket fra fuld pakke over på bland selv… og nu med nyt TV kan jeg ikke se mine bland selv kanaler længere i det at Smart TV app. Ikke virker. 
Airplay via YouSee app fra F.eks. En iPhone virker heller ikke.…

jeg syntes i skal belyse dette problem tydeligt - man mister tilliden til yousee når man i god tro vælger bland selv og køber en TV fra positiv listen og så ikke kan se sine programmer.

Er der et sted på YouSee hvor jeg kan følge processen med at få det løst… Samsung kunne ikke give mig det.…

Morten

 

 

 

Badge +3

:slight_smile: Dette her er Brugerforum, youSee yder ikke direkte support herinde.

Jeg Henviste blot fra ligne opslag, og svar fra youSee Forumteam her.  

Er muligt at kontante youSee her https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Omdømme 1

Jeg oplever de samme problemer. 

Og vi bliver nød til at skrive om det her i forum, så andre kan se at de ikke er alene. 

Det er nemlig ikke en udbredt information hos YouSee, at YouSee App'en endnu ikke virker. Jeg måtte høre det fra Samsung support, selv de samarbejder med YouSee om at løse det.

 

Men alle jer med Samsung 2020 tv, oplever i problemer med at se jeres Bland Selv kanaler?

Se denne tråd https://forum.yousee.dk/tv-oevrigt-41/samsung-the-frame-2020-har-problemer-med-bland-selv-105800

 

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Vi arbejder på at få vores app godkendt til de nye Samsung 2020 modeller.

Jeg har netop opdateret denne tråd:
https://forum.yousee.dk/tv-oevrigt-41/samsung-tv-tu8005-2020-model-kan-ikke-finde-you-see-app-105700?postid=151800#post151800

Besvar