Spørgsmål

Manglende WIFI på LG fjernsyn


Hej.
Jeg har aldrig haft problemer med at finde wifi forbindelsen på mit LG smart tv, men siden forleden har jeg ikke kunne finde det igen. Kan sagtens komme på hvis jeg trækker et Lan stik, men den kan slet ikke finde det trådløst. Vores andre enheder(mobil,computer) kan sagtens finde det.
VH Mikkel

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hvilken router bruger du?
F@ast docsis3.1 står der på siden 🙂
Omdømme 7
Badge +9
Routeren hedder 3890. Den har det desværre med at smadre 2,4 GHz wifi. Hvilken frekvens brugte du med dit TV?
Omdømme 7
Badge +9
Er det begge frekvenser der ikke kan findes, eller kun den ene.?
Det er begge frekvenser. Hvad gør jeg??
Omdømme 7
Badge +9
Prøv at bruge din telefon som Hotspot, kan det net findes.? Er der prøvet at slukke TVet helt, og se om net kan findes derefter.?
Har forsøgt at slukke både router og tv flere gange.
Den kan heller ikke finde telefon hotspot.
Omdømme 7
Badge +9
Så kan det næppe være andet end et defekt netkort i TVet, når der ikke kan findes en Wi-Fi forbindelse.
Nååår nej, den kan finde utallige wifi forbindelser (vi bor i byen) alle andre end vores egen
Omdømme 7
Badge +9
Det bliver mere mystisk, Kan ikke finde et Wi-Fi hotspot fra en telefon, kan ikke finde eget net fra Modemmet, men kan se alle andre. Det giver ingen mening.
Prøv at fabrik nulstille TVet, vær opmærksom på at alle bruger indstillinger slettes.
Forstår det nu. Den finder eget hotspot fra min telefon lige med det samme. Det er kun vores eget wifi den ikke kan.
Omdømme 4
Badge +8
Hej mikj93

Kan du finde din WiFi fra andre ender?

Özcan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +9
Forstår det nu. Den finder eget hotspot fra min telefon lige med det samme. Det er kun vores eget wifi den ikke kan.

Det strider i mod hvad der blev skrevet tidligere.

Har forsøgt at slukke både router og tv flere gange.
Den kan heller ikke finde telefon hotspot.
Omdømme 7
Badge +9
Hej mikj93

Hvis telefoner eller andre enheder kan finde det trådløse netværksnavn, som modemmet sender ud/broadcaster om man vil, og tv'et ikke kan se det, så ligger fejlen formentlig på tv'et, som Radiomanden også er lidti nde på. Der vil jeg så jeg anbefale at tage fat i producentens support. For så er modemmets Wi-Fi radio intakt.
Omdømme 4
Badge +4
Har lige haft det samme problem med mit Samsung, det skete efter en opdatering.
Tvét havede skiftet wifi område. Det vil sige den stod på (tror det var) F, dette skulle skiftes til A.

Fandt en "hemmelig" menu hvor man kan skifte det, kan ikke gøres under den alm. menu.

Prøv at tjekke det ud 🙂
Ved LG også har sådan en menu, google er din ven 😉

Besvar