Svar

Mail spammer nyhedsmail

• EBM
  • Udforsker
  • 13 kommentarer
Hej
Har i dag modtaget en række mails - bounces , hvor jeg ikke kan læse nyhedsmail, som jeg er er tilmeldt(i en af dem fra coop står der kun SPAM). Har snakket med en fra kundeservice som sagde, at deres nye spam filter nok var sat for skarpt op, og at jeg selv skulle ændre kriterierne for spamfilteret i det nye Webmail. Ok, men det kan man jo først fra den 15. december. Hvad gør jeg nu?
Fik at vide, at hvis fejlen fortsætter skal jeg kontakte mail udvikleren. Og hvor gør jeg så det?
Utrolig frustrerende tilgang yousee har til tingene.

Hilsen EM
icon

Bedste svar af Slangefar 6 december 2018, 15:54

Du går med AJAX interface ned i spam folderen og markerer mailen, højre klikker på mus, vælger "Marker som ikke spam". Det skulle gerne gøre at den afsender ikke længere kommer i spam mappen. Bruger du HTML interface vælges mailen i spam folder og der trykkes på knappen "Ikke spam".

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du går med AJAX interface ned i spam folderen og markerer mailen, højre klikker på mus, vælger "Marker som ikke spam". Det skulle gerne gøre at den afsender ikke længere kommer i spam mappen. Bruger du HTML interface vælges mailen i spam folder og der trykkes på knappen "Ikke spam".
Omdømme 6
Badge +7
Hej EBM

Jeg har markeret Slangefars svar som bedste svar, da det er opskriften på svaret :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)