Svar

Kan ikke oprette bruger på YouSee Forum!

• Deltager
  • 2 kommentarer
...og jeg ved godt det var en underlig overskrift, men her kommer forklaringen:

Jeg har tidligere haft et kabel-TV abonnement og på den måde haft en bruger, som jeg dog ikke brugte. Jeg opsagde mit kabel-TV for et års tid siden.

For nyligt fik jeg bredbånd over coax og fik herved et nyt abonnement og muligheden for at oprette en ny bruger i den sammenhæng. Men det kan ikke lade sig gøre og jeg for følgende fejl:

"Den valgte email-adresse er allerede i brug. Det kan skyldes, at du har flere logins og at du tidligere har lavet en bruger der er registreret med den. Skift email-adressen til en anden for at gennemfører oprettelsen af din forumprofil."

Jeg ændrede e-mail adressen for brugeren på den gamle kabel-tv bruger, og e-mail adressen er derfor ikke længere brugt to steder, men jeg får fortsat fejlen, når jeg vil oprette den nye bruger.

Jeg har snakket med kundeservice, men de havde ikke nogen løsning.

Nikolaj, Stefan, Kasper eller en anden Community Manager, er det her noget I kan hjælpe mig med? Er der et sted hvor vi kan skrive sammen og jeg kan give alle detaljerne (brugernavne, kontonumre, e-mails)? Nogen jeg kan ringe til?

P.S.: Dette indlæg er jo så skrevet med den bruger, jeg ikke længere har brug for...
icon

Bedste svar af Nikolaj 10 juli 2017, 12:25

Hej 6502,

Det kan jeg hjælpe med!

Vi er i gang med at lave lidt om på måden man opretter sig på til fremtiden, men indtil da kan du sende mig en privat-besked her på Forum med den mailadresse du ønsker at bruge - så kan jeg rette det :)

Vh
Nikolaj

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
https://da.wikipedia.org/wiki/MOS_Technology_6502

Jeg huskede bare nummeret 6502 fra gamle dage :D
@Slangefar Bingo, godt spottet! Havde aldrig en C-64, men lavede in-line 6502 assembler i BASIC på en Acorn BBC... :cool:

Kører vi mon lidt af sporet? :8
Omdømme 5
Badge +4
Hej 6502,

Det kan jeg hjælpe med!

Vi er i gang med at lave lidt om på måden man opretter sig på til fremtiden, men indtil da kan du sende mig en privat-besked her på Forum med den mailadresse du ønsker at bruge - så kan jeg rette det :)

Vh
Nikolaj
Super Nikolaj! Jeg har sendt dig en PB... :)
Sådan Nikolaj! jeg har nu taget afsked med hvad jeg havde af gamle profiler (sikkert tilbage fra min ISDN og DSL gennem TDC tid) og er fremover "root". Godt arbejde i "maskinrummet" - jeg giver kaffe og kage, hvis du kigger forbi! :cool:
Omdømme 5
Badge +4
Perfekt!

Jeg elsker både kaffe og kage, så det holder jeg dig muligvis oppe på :D

God sommer!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@