Svar

Gamle mail på i-pad

Badge
Uventet fremkommer der over 2424 gamle mails på min I-pad.Har prøvet at slette dem ved at markere alle og slette,hvilket ikke lader sig gøre.At slette enkeltvis er uoverkommeligt.
Har kontaktet hotline, men uden at få hjælp. Grunden siger man,er at de opsamles på yousee-server og det er der de skal slettes, men der kan jeg ikke gå ind.
Har nogen løsning på dette problem. Georg
icon

Bedste svar af chile8Q2 9 september 2017, 14:13

Har slettet på signaturen "papirkurv og de er slettet. Men de står stadig med det store antal, når jeg åbner mails.
Ved ikke om hvilken betydning det har. Sendt test mail til mig selv, og det fungerer.
Hvad mon det betyder for opsamlingen på Yousees srever.
Georg

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Lyder som din ipad har mistet information, om hvad som er hentet og henter det samme igen. For at det ikke sker mere, skal du på din ipad sætte, at den skal slette mailen på serveren, når den henter en kopi.

Kan du flytte dem til en folder og så slette folderen?
Badge
Har slettet på signaturen "papirkurv og de er slettet. Men de står stadig med det store antal, når jeg åbner mails.
Ved ikke om hvilken betydning det har. Sendt test mail til mig selv, og det fungerer.
Hvad mon det betyder for opsamlingen på Yousees srever.
Georg
Omdømme 6
Badge +6
Hvis ikke du sletter på mail serveren, vil dine mails hobe sig op der. De vil så kunne optræde igen og igen på din ipad. Sæt din ipad til at slette kopien på server, når den henter en kopi ned på din ipad.
Badge
Tak for din interesse. Kan du detaileret vise hvor jeg sætter i-pad til at slette på server.Jeg er ikke nørd.v il det være bedre at maile sammen?
Georg
Omdømme 6
Badge +6
Kender ikke meget til ipad, men hvad hedder din mail app? Det kan jo være en anden ipad bruger kan komme med råd.
Omdømme 5
Badge +7
Har du tømt papirkurven?
Badge
Har talt med yousee, der nu fortæller at de har en fejl, som vil blive rettet på onsdag.
georg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P