Yousee sikkerheds pakke | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee sikkerheds pakke

  • 6 februar 2019
  • 1 kommentar
  • 358 visninger

Når jeg prøver at installere sikkerhedspakken skal jeg indtaste email og password, der efter er der noget ekstra sikkerhed men når jeg så er igennem alt det for jeg bare beskeden.
"Der skete en fejl i forbindelse med at fuldføre forespørgslen. Log ind igen"
Det virker selvfølgelig som noget jeg bare skal vente med, men dette har den gjordt de sidste 2 måneder og nu er jeg ved at være træt af at vente
Hvad kan der gøres?????

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Andreas

Jeg kan se, at du mangler svar i tråden, så jeg prøver at sparke lidt gang i den 🙂

Det lyder som om, at du forsøger at logge ind med et forkert YouSee login, hvor sikkerhedspakken ikke er tilknyttet og dermed ikke kan oprette kontakt til F-secure.

Min anbefaling er at kontakte teknisk support og få hjælp til at få tjekket dit login.

Besvar