Viruspakken på Ipad | YouSee Community
Svar

Viruspakken på Ipad

Hej, jeg har brug for lidt hjælp til YouSeeSikkerhedspakken på min Ipad. Har lige været i telefonisk kontakt med YouSee kundeservice, som henviste til dette forum.

Jeg har som sagt viruspakken installeret, både på PC, telefon (android), og Ipad. Når jeg på PC og telefon åbner sikkerhedspakken, så har jeg mulighed for at lave en manuel scanning, ved at trykke på en knap, men denne mulighed kan jeg ikke finde på min Ipad.

Når jeg åbner Sikkerhedspakken hhv. PC og telefon, så står der din computer/enhed er beskyttet, men når jeg åbner den på ipad'en står der din browsing er beskyttet, og der er forskellige ikoner at vælge i mellem, forskellige fra hhv. PC og telefon. På ipad'en mangler jeg et punkt der hedder "Antivirus", som er på de to andre enheder.

Nogen der har en fidus til, hvordan jeg laver en manuel scanning på min ipad, eller er dette slet ikke muligt. Har brug for at lave en fuld scanning af hele ipad'en, og ikke kun, som det sikkert er, en scanning af min browser.

På forhånd tak
icon

Bedste svar af Kasper 26 marts 2019, 10:39

Hej igen

Jeg skylder et svar her 🙂

Det er ikke muligt at lave en virus scan i YouSee Sikkerhedspakke til iOS (iPhone/iPad).

Apple har generelt ret strenge krav til den software, der lægges op i App Store og derfor findes der ikke desideret antivirus software i App Store

På din iPad har du med YouSee Sikkerhedspakke andre vitale funktioner, herunder sikker browsing, bankbeskyttelse og familieregler.
Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej GLudvigsen

Jeg kan se, at du mangler svar her og jeg må være dig svar skyldig for nu. Jeg vil dog undersøge og vende tilbage hurtigst muligt 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Jeg skylder et svar her 🙂

Det er ikke muligt at lave en virus scan i YouSee Sikkerhedspakke til iOS (iPhone/iPad).

Apple har generelt ret strenge krav til den software, der lægges op i App Store og derfor findes der ikke desideret antivirus software i App Store

På din iPad har du med YouSee Sikkerhedspakke andre vitale funktioner, herunder sikker browsing, bankbeskyttelse og familieregler.

Besvar