"Undelivered mail" selv om jeg ingen mail har sendt | YouSee Community
Spørgsmål

"Undelivered mail" selv om jeg ingen mail har sendt


Hej
Indenfor det sidste døgn har jeg modtaget ca. 100 mails i stil med nedenstående om mails der ikke kan leveres. Det til trods for at jeg ikke har sendt en eneste mail!!
Mit umiddelbare gæt er at nogen bruger min mail-adresse til at verificere deres sendte mail, men uden at de egentlig benytter min mail. Den fremgår som From-adresse, mens Reply-to-adressen er en anden. Der bliver så sendt mails i massevis, og når de rammer en ikke-eksisterende mail-adresse, så er det mig der får en besked som nedenstående og ikke de faktiske afsendere.
Men kan jeg overhovedet gøre noget? Eller må jeg bare vente på at det driver over?
Tak for hjælpen.
Kim

This is the mail system at host mwumf0306.yousee.as8677.net.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: host mx-eu.mail.am0.yahoodns.net[188.125.72.73] said:
554 delivery error: dd Sorry, your message to xxxxxxx@yahoo.es cannot
be delivered. This mailbox is disabled (554.30). -
mta1148.mail.ir2.yahoo.com (in reply to end of DATA command)
Return-Path:
Received: from filter.yousee.as8677.net (localhost [10.26.226.131])
by mwumf0306.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTP id 46PQ9011jnzQdC
for ; Thu, 5 Sep 2019 17:49:08 +0200 (CEST)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/simple; d=privat.dk; s=sela;
t=1567698548; bh=L7BEsO+7TSQ1qjUmtNdPjvG+U0xGtMw3OOS/IosIWa4=;
h=Date:To:From:Reply-To:Subject:Message-ID:MIME-Version:
Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
b=NmKkl5Pu6klPgcaMLG/M0uEOh2JZOIHbGNtukTRTunWZkkPgaetdxIoblYvRhbxc0
NcEbwVkwE8NsB6OuzQtrTsV1448Lx4XcJH7J3R4wGQ0/2HuaY2aEszgQfPng5IRa7L
B7vvz+BMVfC/OMCprVtzXBNcI35vEKJ/ki5GiK/20fnIEH9b35zkDvO259C760c8OR
WpiX7Xm1cJFkIJZFnfiRe3va0RO7JIW/cVe6qnWR2MfXuPA8KjZHXVKONtb5FKdBzj
BbykBHVSaY4LaGSDeTxbjzAMP6emTNbkOj5ygBZtVCOr0o53T8o8mmU7RcAVCp2b5W
oDEzRgFsdT3kg==
Received: from mwumf0306 (front03-smtp-abo-yousee.worldlinemail.net [10.26.226.131])
by mwumf0306.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTP id 46PQ900FFvzQdB;
Thu, 5 Sep 2019 17:49:08 +0200 (CEST)
Received: from mwumf0306 (front03-smtp-abo-yousee.worldlinemail.net [10.26.226.131]) (Authenticated sender: xxxxx@privat.dk)
by mwumf0306.yousee.as8677.net (SMTP Server) with ESMTPA;
Thu, 5 Sep 2019 17:49:02 +0200 (CEST)
Authentication-Results: yousee.as8677.net; auth=pass (LOGIN)
smtp.auth=xxxxx@privat.dk
Date: Thu, 5 Sep 2019 22:48:54 +0700
To: xxxxxx@hotmail.es
From: Girl Irina
Reply-To: Girl Irina
Subject: =?UTF-8?Q?Hola_alli_mi_nuevo_compa=C3=B1ero!?=
Message-ID:
MIME-Version: 1.0
X-yse-mailing: LEGIT
X-yse-spamcause: OK,
(0)(0000)gggruggvucftvghtrhhoucdtuddrgeduvddrudejjedgkeegucetufdoteggodetrfdotffvucfrrhhofhhilhgvmecuvfffvedpggftfgfpufgfuefuveftkfeugfdpqfgfvfenuceurghilhhouhhtmecufedttdenucenucfjughrpeffvffhrhfukfggtgfgsehmkeerredttdejnecuhfhrohhmpefiihhrlhcukfhrihhnrgcuoehkihhmphesphhrihhvrghtrdgukheqnecukfhppedutddrvdeirddvvdeirddufedunecurfgrrhgrmhephhgvlhhopehmfihumhhftdeftdeipdhinhgvthepuddtrddviedrvddviedrudefuddpmhgrihhlfhhrohhmpehkihhmphesphhrihhvrghtrdgukhdprhgtphhtthhopehkrghnuhhtihhnsehhohhtmhgrihhlrdgvshdprhgtphhtthhopegurghnihihphgrthhrihhmohhvihhlsehhohhtmhgrihhlrdgvshdprhgtphhtthhopehlpghhvghrnhgrnhguvgiijeehseihrghhohhordgvshenucevlhhushhtvghrufhiiigvpedt
Content-Type: multipart/mixed;
boundary=b1_Fj8evcaKQ3UpsKYsLuRXgov0iVA0tPxObyi03ET3o
Content-Transfer-Encoding: 8bit

//Redigeret af Kasper, administrator: Slørret mailadresser

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at køre en komplet virusscanning. Nogle vira viser sig ved at spamme folk fra din konto.
Tak for det hurtige svar, men ingen vira fundet. Det er i øvrigt en webmail, som jeg logger ud af hver gang jeg har været inde på den, og så vidt jeg kan se har der ikke været login på den.
Omdømme 7
Badge +7
Hej kim3000

Jeg vil anbefale dig at gøre følgende:

Jeg anbefaler derfor at du gør følgende ved sådan type oplevelser:

1. Lav en virusscan på alle dine enheder:

2. Skift kode til Mit YouSee:
https://kundeservice.yousee.dk/.../aend.../kundenummer-2-300

3. Skift kode til mailboksen (POP3-kode):
https://kundeservice.yousee.dk/.../find-login-oplysninger

Kontakt teknisk support på tlf. 70704040, da din mail givetvis så er blevet spamblokeret.Det kan være på grund af det Slangefar skriver.

Besvar