Spørgsmål

Udgående almindelige ufarlige mails havner i modtagerens "Spam" eller "Phish" mapper

Jeg har brugt min (TDC-mail) webspeed.dk mail adresse i mange år. Den blev først oprettet i Outlook expres (tror jeg nok det hed). Nu er adressen tilknyttet Mail i Windows 10 og har fungeret fint indtil lige før jul, hvor jeg har fået melding om at julehilsener er havnet i modtagernes "Spam" eller "Phish" mapper.
Sender jeg en kort testmail til mig selv havner den også i Yousee's Phish-mappe og kommer ikke videre til mig før jeg manuelt flytter den over i Yousee's indbakke.
Som udgående server bruges Asmtp.yousee.dk
Hvad gør jeg nu?

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Niels

Det lyder lidt specielt.

Jeg vil foreslå dig at tjekke op på, at du bruger den helt rette mailopsætning, og det bør du kunne finde hjælp til her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaetning-af-yousee-mail

Stefan, YouSee Forum Team
Hej.

Jeg har samme problemet, dvs. mails havner i Phish-mappe og kommer ikke viedere.

Jeg har prøvet at tjekke op og indstiller som Stefan forslår, det hjælper ikke mit problem.

Niels, har du løst problemet og hvordan gør du det?

Ellers nogle som ved hvordan gør man så "ikke spam mail" ikke havner i Phish-mappe, vil jeg rigtigt gerne høre fra.

Mange tak.
Badge
Har samme problem. Har talt med kundeservice, der lovede at rette, intet er sket. For os er det slemt, da vores firmahjemmesides meddelelser lægges i phishkassen??
mvh. Jørgen Moeslund
Hvad er status i denne sag?
Jeg har oplevet akkurat det samme. Det er ret frustrerende da modtageren måske ikke opdager de fremsendte mails. Jeg håber på problemet snarest bliver løst og "offentliggjort" så andre i ligende situationer kan få hjælp.
Vh Mogens Christensen
Jeg har også talt med hotline om, hvorfor mange af mine mails ryger i PHISH bakken hos mine mail modtagere. Det er både når jeg sender til en enkelt mailadresse og til flere mail adresser på en gang. OG DET ER ALTID KUN TIL YOUSEE MAIL ADRESSER DET SKER.
Hos Yousee sagde de for et par måneder siden, at der ingen markeringer var omkring min mailadresse.
I tråden kan jeg se, at det ikke er meget krudt der bliver ofret på dette problem.
Er der er ansvarlig i Yousee der vil give en status på, hvad man har gjort og hvad man vil gøre.
Mvh
Gustav Johnsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)