Svar

Tilmelding til "YouSee Bredbånd" uden accept af kunde !


  • Kio
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej YouSee.
Hvad er grunden til at I prøver på at Bondefange Jeres kunder ?

Når der via mail d 4 jan 2017 KUN er bestilt TV Fuldpakken, og KUN TV Fuldpakken, (kan dokumenteres) så modtager en kunde i dag så en mail (Ordrebekræftelse fra YouSee) hvor I så også tilmelder YouSee Bredbånd...

Dårlig stil, har I ikke nok administrativt arbejde i disse dage ?

http://i67.tinypic.com/8yyflv.jpg

http://tinypic.com/r/8yyflv/9

http://i67.tinypic.com/8yyflv.jpg
icon

Bedste svar af Radiomanden 9 januar 2017, 20:04

Kontakt You See, brugerforummet kan ikke gøre noget, vi er kun som dig brugere af You See. Vi kan hjælpe med tekniske ting, og lidt andet, men ikke det.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er det Kabel TV der er bestilt.? Hvis det er via DSL, så kan der ikke levers TV uden bredbånd.
Det må være Kabel TV.
Der modtages ikke TV signal til ejendommen via telefon stikket.

Borgeren bor i en FSB afdeling der i mange år har haft "fælles" TV signal fra YouSee.

De var pga af "Loven om frit valg af tv-distributør og tv-pakker"
(Læs mere her: http://www.recordere.dk/2016/05/loven-frit-tv-valg-vedtaget/)
er det i afd. blev besluttet at alle beboere skal "overføre" deres abonnement til en individuel aftale.

Det er så her blevet gjort pr mail, hvor der skriftligt blev skrevet at det kun var TV signal, der ønskes, da beboerne har Internet fra en anden udbyder.
Omdømme 7
Badge +6
Der må tages kontakt til You See, så der kan komme orden på det.
Ja, men det er lige det der med at komme igennem telefonisk... mange har det meget bedre af at have en aftale skriftligt... derfor de sender mail... men YouSee vil åbenbart helst undgå skriftlige aftaler...

Alle beboerne i afd. modtog i deres brevkasse et brev d 30 dec 2016.

http://oi65.tinypic.com/2ecqeqx.jpg

Først giver YouSee en deadline...

"Din forening har ændret jeres fælles tv-løsning fra YouSee pr 1 januar 2017.
Det betyder at du inden 25 januar 2017 skal tegne dit eget abonnement, for at beholde dine kanaler."

Ikke noget med at beboerne kan tilmelde sig inde på yousee.dk, en svarkuvert eller på anden måde...

Næe, de skriver:

"Undgå sort skærm - ring 70704124 - allerede i dag

Ring til os allerede i dag eller sms tvtilbud til 1209 - så ringer vi dig op,
hvis du vil undgå at miste dine kanaler..."

Jeg har nu flere gange sendt en sms "tvtilbud" til 1209, siden d 30 dec,
og er endnu ikke blevet ringet op, og jeg ved at jeg nok kommer til at vente en
"evighed" hvis jeg ringer op, bare for at komme igennem :(
Omdømme 7
Badge +6
Kontakt You See, brugerforummet kan ikke gøre noget, vi er kun som dig brugere af You See. Vi kan hjælpe med tekniske ting, og lidt andet, men ikke det.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)