TDC mobilsikkerhed
Jeg får hele tiden besked om at opgradere mit sikkerhedsabonnement, men når heller siden sige eksisterer ikke. Jeg har et ældre mobilabonnement. Hvad skal jeg gøre?
Hvis det er fra TDC tiden, så er deres side der ikke længere, du må så have en ny sikkerhedspakke fra You See.
tak for tippet. nu mangler jeg bare, at Sikkerhedspakken vil acceptere mig. Den siger efter installation, at jeg skal logge ind. Når jeg gør det med mit normale user-id og password siger den, "Da du har mere end et kundeforhold, skal du vælge hvilket af dem du vil se licensen for" ... så kan jeg ikke komme længere.... Hvordan får sikkerhedspakken aktiveret, tror du?
Hej Mast_BE
Jeg håber at du fik det løst.
For god ordens skyld, så lægger jeg lige vores hjælpeartikel ind til installation af sikkerhedspakken i forhold til om den er købt før 12/7-17 eller efter 11/7-17.
Jeg håber at du fik det løst.
For god ordens skyld, så lægger jeg lige vores hjælpeartikel ind til installation af sikkerhedspakken i forhold til om den er købt før 12/7-17 eller efter 11/7-17.
Hej Kasper, nej jeg fik det ikke løst. Det link, du har refereret til er til PC sikkerhed, og det jeg efterlyser, er Mobilsikkerhed. Hjælper det eller skal jeg ringe til yousee helpline på telefon ?
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.