Spørgsmål

TDC mobilsikkerhed

Jeg får hele tiden besked om at opgradere mit sikkerhedsabonnement, men når heller siden sige eksisterer ikke. Jeg har et ældre mobilabonnement. Hvad skal jeg gøre?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er fra TDC tiden, så er deres side der ikke længere, du må så have en ny sikkerhedspakke fra You See.
tak for tippet. nu mangler jeg bare, at Sikkerhedspakken vil acceptere mig. Den siger efter installation, at jeg skal logge ind. Når jeg gør det med mit normale user-id og password siger den, "Da du har mere end et kundeforhold, skal du vælge hvilket af dem du vil se licensen for" ... så kan jeg ikke komme længere.... Hvordan får sikkerhedspakken aktiveret, tror du?
Omdømme 6
Badge +7
Hej Mast_BE

Jeg håber at du fik det løst.

For god ordens skyld, så lægger jeg lige vores hjælpeartikel ind til installation af sikkerhedspakken i forhold til om den er købt før 12/7-17 eller efter 11/7-17.
Hej Kasper, nej jeg fik det ikke løst. Det link, du har refereret til er til PC sikkerhed, og det jeg efterlyser, er Mobilsikkerhed. Hjælper det eller skal jeg ringe til yousee helpline på telefon ?
Omdømme 4
Badge +6
Det er nok en god idé. Så kan vi lige få tjekket op på, hvad det er for en løsning, du har, samtidig med.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)