Spørgsmål

Status på Spammails?

Hvad er status på de oceaner af spammail mail boksen bliver bombet med? Jeg har selv forsøgt at sætte et filter op inde i indstillinger, da jeg har set at det ofte er de samme mail-domæner der bliver skrevet fra. Men det virker ikke. Skal man skrive "@mail.ddesp.net" eller "mail.ddesp.net", for at undgå mail fra disse domæner, nu hvor YouSee's filter ikke virker lige så godt som på den gamle server

8 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej Familien

Jeg kan se, at du ikke har fået et svar endnu. Så jeg prøver lige at hjælpe her.

Spamfiltret skulle meget gerne være justeret nu, så det gerne skulle virke igen :)

Özcan, Yousee Forum Team
Omdømme 3
Badge
Det er stadig ikke godt nok. I morges var der 4 sikre mail i spamfilteret, og der var også 4 usikre som var sluppet igennem.:(:(:(
I det gamle system var der muglighed for besked, når der var mail i filteret. Det savnes.
mvh
Ole
Omdømme 2
Badge +2
Det er fordi vi har slået spamfiltret til, men vi er stadig igang med at forbedrer det. Du må derfor gerne markere spam mails, som spam, da det vil hjælpe den videreudvikling af spamfiltret.

Özcan, Yousee Forum Team
Jeg er udsat for den samme mangel på et spamfilter der virker , talte med en medarbejder igår , kort og godt det kommer ikke til at virke før alle er kommet over på den ny server😡 og når de så er kommet derover vil der igen gå tid før det nye spamfilter virker - da utroligt jeg ik selv kan spærre for se mail jeg ikke ønsker , fik forklaret om en masse nye tiltag - men jeg ku ik være mere ligeglad med dem , hvis det grundlæggende ikke virker . Det bare uk godt nok
Badge
For at få jeres spammail til at virke skal i gå ind på webmail > indstillinger > mail og scrol ned i bunden. Der kan i tilføje nogle adresser. @.com sletter alle com domæner.
HUSK at trykke gem oppe i venstre hjørne når i er færdig. Det virker hos mig.
Bifrost - og hvis det ikke virker
Badge
Bifrost skrev:

For at få jeres spammail til at virke skal i gå ind på webmail > indstillinger > mail og scrol ned i bunden. Der kan i tilføje nogle adresser. @.com sletter alle com domæner.
HUSK at trykke gem oppe i venstre hjørne når i er færdig. Det virker hos mig.

Husk! hvis der hentes fra mail program skal * fjernes i indkommene uønskede meddelelser ellers ville den hente spam mail selv om de er i spam mappe i webmail.
Bifrost - det har jeg gjort og det virker ikke , det som om yousee ikke vil erkende at det ikke virker og gøre noget ved det 🙄
jeg markerer mails som spam - tilføjer e-mail i indstillinger >spam > bloker , og jeg modtager stadig mails fra disse adresser😣 dem , og det eneste svar jeg får er den samme vejledning, som jo i bund og grund ikke virker. så der godt nok lang vej 😖
Det er forstået at vi skal markerer som spam - blokerer osv MEN DET VIRKER IKKE

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P