Jeg har et telefonnummer registreret i mit navn, og min datter er, under normale omstændigheder, bruger af dette nummer, og har haft det, siden hun fik sin første telefon. Hun er IKKE interesseret i at få et nyt nummer, men vi har en KÆMPE udfordring. Nummeret bliver brugt til spoofing, og vi fik fra start af, besked på at det ville vare 2-3 uger. OK, det var så til at leve med. MEN det er nu 2 måneder siden, og nummeret bliver stadig brugt. Vi har kontaktet YOUSEE, der på et tidspunkt bad os kontakte politiet, og politiet sagde teleselskabet skulle gøre noget. YOUSEE 's hotline Support sagde, så sent som igår, at de ikke kunne gøre noget!! Vi ønsker blot, at få sat en stopper for det, for tålmodigheden fra vores side er ved at briste. Jeg synes, det er meget underligt, hvis der ikke er nogen, som kan / vil hjælpe os med at få det stoppet - bortset fra at give os et nyt nummer.!!! HVAD skal vi gøre for at få ro på nummeret igen???
VH. Birthe Bech
icon
Bedste svar af Radiomanden 20 juli 2019, 14:20
Det er meget svært, hvis ikke det er det ene nummer der bliver brugt, så er det et andet, hvis nummeret spærres, så kan det jo heller ikke bruges af den der har nummeret, det er som at blæse vinden den modsatte vej, det får man ikke noget ud af.
Det samme med spam, blokeres adressen, så kommer det bare fra en anden.
Ligeledes som der er skrevet en del om, så bliver hjemmesider også udnyttet af andre til at spamme med falske sider. Det er skruen uden ende.
Se original