Spamfilter på den nye mail | YouSee Community
Spørgsmål

Spamfilter på den nye mail


Hej, det ser slet ikke ud til at spamfilteret virker på den nye mailside?? der ud over er det meget omstændigt at blokere domaine, man skal ind og “indtaste” hver adresse i stedet for at man lige bare kan vælge det med højreklik ... håber at disse snart kommer til at virke, da det er drøn irriterende med al den spam ?

4 Kommentarer

Helt enig med de øvrige kunder hos Yousee. Det nye mailprogram som vi kunder er blevet belemret med er en forringelse fra tidligere. Bruger man spamfilteret helt efter anvisningen virker det nødvendigvis ikke. Spørger man hos Yousee`s support ved de desværre ingenting. Tidligere var der et centralt spamfilter som spærrede for alle de uønskede mails. Det er der heller ikke længere....Det er for dårligt men hvis vi alle fandt andre muligheder kunne det være at Yousee vågnede op.....
Omdømme 1
Enig.
Det haster med at få genetableret det centrale spamfilter. Jeg får også min 20 spam mails om dagen. Man kan se at de typisk er afsendt fra et sted med lokaltid 3 timer før os. (Læs Østeuropa) .
Omdømme 5
Badge +6
Hej Jwulff og frn

Vi er opmærksomme på, at der desværre er nogle udfordringer med spamfilteret i øjeblikket. Det skal helst fungere efter hensigten, og derfor gør vi alt for at få det på plads så hurtigt som muligt.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 1
Helt enig det er ret irriterende....tror vi har fået mere end 20 de sidste timer efter omlægning til den nye mail...hmm!!

Besvar