Spam | YouSee Community
Spørgsmål

Spam

hvordan får jeg uønskede mails til automatisk at gå i spam?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der kommer an på dit Mail program, der skulle være en funktion der kan spærre for hvad der markeres som spam.
Omdømme 1
Badge +1
Mange spamfiltre lærer af dine handlinger, det gælder f.eks for Gmail.
Modtager du spam i din indbakke, så marker det som spam i stedet for blot at slette emailen.
Over tid begynder spam så at lande det rigtige sted 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Der er også mugligheden med Mailwasher Free, hvis man direkte bliver bombarderet med spam.
Det checker efter mails automatisk lige efter at man har startet computeren op, uden at hente een eneste mail ned fra ens mail konto.
Her kan man så rydde op i de mails man ikke gider at modtage (slette, blackliste osv), dernæst trykke på Vask mail tasten og fjerne alt det man ikke vil hente ned fra ens mail konto.
Så er det bare at trykke på tasten i programmet til at starte ens mail program op, der så henter det ned man godt vil modtage.

Programmet kan også sættes op til at undersøge hos SpamCop og SpamHaus, om det allerede er godt kendte spammere der befinder sig i deres databaser.
Er de så registreret der, så får du en advarsel om det, med at den viser de mails med rødt og fortæller Spam om dem.

http://www.mailwasher.net/

Selv har jeg brugt Pro versionen i flere år, fordi det er et værktøj jeg gerne ville supporte efter at have kørt med Free versionen i et godt stykke tid.
Man kan se forskellene mellem Free og Pro versionen, ved at scrolle ned på siden jeg har linket til.
Omdømme 7
Badge +7
Hej borgbn

Jeg kan se at du har fået nogle gode input i tråden her! 🙂

Giv gerne et like og markere det bedste svar så det er nemt for andre at finde hjælp i forummet 🙂

Besvar