Skærmen anbefalede at man installerede Restoro for at fjerne en Virus Pris 250 kr Jeg har også Yousee sikkerhedspakke F.Secure kender I Restoro og er det u-ønske? Hilsen Ernst | YouSee Community
Svar

Skærmen anbefalede at man installerede Restoro for at fjerne en Virus Pris 250 kr Jeg har også Yousee sikkerhedspakke F.Secure kender I Restoro og er det u-ønske? Hilsen Ernst

Skærmen anbefalede at man installerede Restoro for at fjerne en Virus Pris 250 kr Jeg har også Yousee sikkerhedspakke F.Secure kender I Restoro og er det u-ønske? Hilsen Ernst

icon

Bedste svar af Persen M 2 november 2019, 20:45

Restoro er scareware, hvor der falskt påstås at man har alle muglige former for infektioner eller at ens system er beskadiget på en eller anden måde og at man skal købe dette program for at reparere ens computer.

Så det er et program man skal holde sig langt væk fra, da det tørt sagt er et scam produkt.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +4

Hej Ernst.

Du skriver ikke til hverken direkte til F.Secure, eller Yousee her. Det er et Kundeforum. Hvor kunder hjælper kunder.

Men når det er sagt... Hvis du har F.Secure installeret. så skal der ikke installeres noget andet. Så slet den besked, og glem alt om den.

-Brian

Omdømme 7
Badge +6

Restoro er scareware, hvor der falskt påstås at man har alle muglige former for infektioner eller at ens system er beskadiget på en eller anden måde og at man skal købe dette program for at reparere ens computer.

Så det er et program man skal holde sig langt væk fra, da det tørt sagt er et scam produkt.

Tak Rart at vide Ernst

Besvar