Sikkerhedspakken fejler på min iphone

Badge
Har i går bestilt en sikkerhedspakke med 5 licenser, og så prøvede jeg at få det ned via den mail jeg fik fra yousee så jeg kunne få det på min første enhed, men hvergang jeg prøver at komme ind får jeg denne besked som er vedhæftet. Nogen forslag ?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke se din vedhæftning. Hvilken besked får du?
Omdømme 7
Badge +6
Der står Error 500 på vedhæftningen.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Sofie,

Jeg har netop hørt fra en kollega, at der har været en generel fejl, som dog nu burde være løst.

Beklager fejlen! Vil du forsøge igen og se om det virker? :)

Vh
Nikolaj
Badge
Hej Nikolaj

Har lige prøvet igen og der virker stadig ikke :(

Mvh Sofie
Omdømme 5
Badge +4
Hej igen,

Det lyder mystisk - vil du teste med en anden enhed? F.eks. Tablet eller PC, hvis du har sådan en liggende?

Vh
Nikolaj
Omdømme 7
Badge +7
Går ud fra 500 er "Internal server error". Den kommer oftest når serveren har problemer. Typisk vil den afsløre flere detaljer f.eks. 500.16. Den kan dog også komme, hvis browseren har problemer med de pågældende side. Man skal så f.eks. ind og slette midlertidige filer og cookies i sin browser og lave en genstart af sin enhed (telefon, computer osv).
Badge
Hej Nikolaj

Har lige prøvet fra min IPad og der er stadige samme fejl kode

Mvh Sofie
Omdømme 5
Badge +4
Det var sørens!

Slangefar kommer også med et godt bud som vil være mit næste - så sikre vi os også, at dine enheder "glemmer" den fejlbesked du fik og tilgår siden helt på ny.

Hvis det stadigvæk fejler efter Slangefars forslag, så melder jeg det lige videre. Giv endelig lyd når det er forsøgt! :)

Vh
Nikolaj
Badge
Melder stadige fejl

Mvh Sofie
Badge
Syns ikke jeg kan svare dig tilbage, den skriver noget du skal følge mig før jeg kan åbenbart
Omdømme 5
Badge +4
Så bør du kunne! :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8