Sikkerhedspakke til mobilt bredbånd | YouSee Community
Spørgsmål

Sikkerhedspakke til mobilt bredbånd

Skal man hente sikkerhedspakken og i så fald hvordan registrerer man sig det er jo ikke over fastnet hjemme så har disse ting ingen funktionalitet over man går på nettet over 3/4G Lte
Tanken går på venner man af og til opretter computer hotspot til når man mådes udenfor en dør

4 Kommentarer

Vær venlig læse kommentar oplægget
Computere herunder softwarebaseret sikkerhedsfunktioner hører til under andre relevante opslag

Det er et opslag angående den hardware yousee benytter sig af herunder mobilt bredbånd og motiv for lancere deres sikkerhedspakke til fastnet bredbånd uden promovere den på et lignende agressivt niveau til os der bestiller mobilt bredbånd og hvorledes man i så fald skal registrere den og derudover mit personlige ønske ved lære det basale vedrørende det online til jeg slæber rundt på og har indenfor min dør
Omdømme 7
Badge +7
Pakken kan kun installeres på Android/iOS enheder og på PC, for at man kan være beskyttet. Den er jo som er hvert andet Antivirusprogram. Det er et af de kendte der har lavet den.
Det er forstået
Jeg havde dog funderet over mobil kontra fastnet hjemme da sikkerhedspakken er lanceret som tillæg til bredbånd og mobilt bredbånd hvor det ej nævnes hvorpå tanken faldt på årsagen til sikkerhedspakken udover den der fås på appstore forties da det ses som en spejder gerning lade sine venner logge på sin wifi dongle ude ved en sø uden der råbes vagt i gevær som ved lade dem gå online indenfor sin dør
Omdømme 7
Badge +7
Sikkerhedspakke installeres på PC, eller bærbar enhed, beskytter kun på enhed hvor den er installeret.

Besvar