Svar

Sikkerhedspakke på Mac/Safari. Irriterende browseradfærd

Badge
Hej med Jer,

Har installeret sikkerhedspakken til Mac (Nyeste og opdaterede iOS). SIkkerhedspakken fungerer fint nok. Men browsertilføjelsen er irriterende. Når jeg åbner Safari browseren og foretager en søgning får jeg denne besked:

Når jeg trykker "Tillad", lukker browseren og jeg skal åbne Safari en gang til for at søge. Sådan er det hver gang. Meget irriterende. Nogle der oplever det samme, eller som kender et fix?

--
Palle
icon

Bedste svar af Persen M 2 april 2018, 12:34

Efter at have besøgt F-Secure's forum, så skal problemet lokaliseres og løses i selve Safari browseren, men en "how to" findes ikke, da det er et relativt nyt fænomen den fejl med Safari browseren.

På F-Secure's forum er der en som beskriver nøjagtig samme fejl som dig med sikkerhedspakken F-Secure SAFE!, som er nøjagtigt den samme sikkerhedspakke som Yousee's. Yousee's sikkerhedspakke er bare en "forklædt" F-Secure SAFE!

Anvender selv F-Secure SAFE! og har ingen problemer med dens add-on i Firefox 59.0.1 (64-bit).

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hej MrCologne

Det lyder da lidt irriterende :/

Har du tjekket i andre browsere end Safari? Blot for at se om den f.eks. også lukker Chrome ned? Kan du få testet det?

Udover det, så skulle du kunne justere browserbeskyttelse i selve programmet eller i browseren.
Badge
Ingen problemer med Google Chrome. Men jeg foretrækker nu at bruge Safari som browser.
Omdømme 7
Badge +6
Prøvet at opgradere til den nyeste version af Safari?
Det kan måske være at problemet ligger der, hvis du har en ældre version af browseren og derfor kører det add-on ustabilt.
Badge
Alt er nyeste version. Er enig i at det virker som en Safari besked. Må lige se om man kan sætte nogle indstillinger på selve plugin’et i Safari. Tvivler dog.
Omdømme 7
Badge +6
Efter at have besøgt F-Secure's forum, så skal problemet lokaliseres og løses i selve Safari browseren, men en "how to" findes ikke, da det er et relativt nyt fænomen den fejl med Safari browseren.

På F-Secure's forum er der en som beskriver nøjagtig samme fejl som dig med sikkerhedspakken F-Secure SAFE!, som er nøjagtigt den samme sikkerhedspakke som Yousee's. Yousee's sikkerhedspakke er bare en "forklædt" F-Secure SAFE!

Anvender selv F-Secure SAFE! og har ingen problemer med dens add-on i Firefox 59.0.1 (64-bit).
Badge
Tænker at det er mit indlæg derovre du er stødt ind i. Det antydes at der er en løsning men at den ikke er beskrevet i det åbne forum. Jeg har tænkt mig at ringe til F-Secure support og spørge dem.

Har selv brugt Firefox men fandt ud af at der IKKE var et add-on der virkede til den. Med det siger jeg så at jeg ved at YouSee blot har lagt en skal udenom F-Secure, men at jeg alligevel ikke tror det er helt de samme funktionaliteter.
Omdømme 6
Badge +7
Hej

Jeg har markeret Persen M's svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)