Svar

Sikkerhedspakke blokerer alle hjemmesider

Er der nogen, der har oplevet, at sikkerhedspakken blokerer for at hente hjemmesider korrekt?
Jeg bøvler i øjeblikket med min mors computer.
Med sikkerhedspakken aktiveret vises siderne ikke korrekt. Al grafik er blokeret og tekst står mærkeligt på siderne.
Jeg kan deaktivere sikkerhedspakken, og alle sider vises korrekt.
Hvis jeg fx logger ind på Facebook, når sikkerhedspakken er deaktiveret, og dermed får vist siderne korrekt, kan jeg aktivere sikkerhedspakken, og få vist siderne korrekt (dog nogle gange uden at kunne se billeder/grafik).
Hvis jeg så sletter cookies vises siderne igen ikke korrekt.
Ind i mellem får jeg også bare fejlmeddelelsen: "Der kan ikke oprettes en sikker forbindelse til denne side".
Fejlen opleves i Windows 10 og både i Edge og Chrome.
Jeg har forsøgt at installere samme version af sikkerhedspakken på min egen PC, og der havde jeg ikke nogen problemer.
Der er med andre ord ingen tvivl om, at det er sikkerhedspakken, der skaber et problem, men kun på en PC, der måske har en indstilling, der konflikter eller et stykke software, som konfilkter med sikkerhedspakken.
Jeg har deaktiveret proxyindstillingen i sikkerhedspakken, hvilket heller ikke løste problemet.
Håber der sidder nogen derude, der har oplevet det samme og kender løsningen.
Martin
icon

Bedste svar af Persen M 14 august 2018, 17:31

Et tip er at prøve og tømme browserens cache.
Jeg har eks. sat min Firefox op til at slette alt i cachen hver gang at jeg lukker for browseren, fordi jeg oplevede visningsproblemer med diverse udenlandske sites.
Den tømning hver gang har løst de problemer jeg oplevede.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Et tip er at prøve og tømme browserens cache.
Jeg har eks. sat min Firefox op til at slette alt i cachen hver gang at jeg lukker for browseren, fordi jeg oplevede visningsproblemer med diverse udenlandske sites.
Den tømning hver gang har løst de problemer jeg oplevede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)