Svar

Sikkerhedspakke

Har sikkerhedspakken inst. Efter opdatering af MacBook Pro får jeg denne besked

Har prøvet at geninstallere pakken OG realtidsscanning er aktiveret….

icon

Bedste svar af lordfynbo 20 august 2020, 14:10

:slight_smile: Hej du kan prøvet at se,  om dette link hjælper. https://download.f-secure.com/support/tools/fsdiag/mac/Support%20Tool.zip 

Linket bruges til fejlfinding og løsning af problemer, der er specifikke for din computer.

Ellers prøv youSee teknisk support, Måske de har en mulighed for ydereligere hjælp.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hej du kan prøvet at se,  om dette link hjælper. https://download.f-secure.com/support/tools/fsdiag/mac/Support%20Tool.zip 

Linket bruges til fejlfinding og løsning af problemer, der er specifikke for din computer.

Ellers prøv youSee teknisk support, Måske de har en mulighed for ydereligere hjælp.

Stor tak for hjælp “lordfynbo”:wink::thumbsup_tone1:

Omdømme 6
Badge +5

Stor tak for hjælp “lordfynbo”:wink::thumbsup_tone1:

:slight_smile: Hej det var så lidt.

Badge

Har samme problem på min PC’er ???

Omdømme 6
Badge +5

Har samme problem på min PC’er ???

:slight_smile: Har et forslag prøv at fjerne, din sikkerheds pakke helt dermed jeg i din stifinder og prøve at hente den på ny. Måske det virker. Gør jeg selv hvis der er bøvl eller en slags konflikt. Plejer at hjælpe her. 

Omdømme 7
Badge +6

F-Secure har i sidste uge udgivet en kæmpe opdatering af deres F-Secure SAFE! der gør den til en helt ny version, YouSee’s sikkerhedspakke er baseret på F-Secure SAFE!

Jeg benytter F-Secure SAFE! på min PC.

Grunden kan måske ligge her at YouSee’s bøvler nu lige pludselig, så prøv at gå ind under Opdateringer i jeres sikkerhedspakke og der manuelt at søge efter om det ikke skulle være tilfældet at der er en opdatering af sikkerhedspakken der gør den til en helt ny version.

Badge

Har slettet den og installeret den igne og nu virker det :wink:

Omdømme 6
Badge +5

Har slettet den og installeret den igne og nu virker det :wink:

:slight_smile: Ok Det lyder super. God dag.

Omdømme 6
Badge +5

F-Secure har i sidste uge udgivet en kæmpe opdatering af deres F-Secure SAFE! der gør den til en helt ny version, YouSee’s sikkerhedspakke er baseret på F-Secure SAFE!

Grunden kan måske ligge her at YouSee’s bøvler nu lige pludselig, så prøv at gå ind under Opdateringer i jeres sikkerhedspakke og der manuelt at søge efter om det ikke skulle være tilfældet at der er en opdatering af sikkerhedspakken der gør den til en helt ny version.

:slight_smile: Ja Persen M det skal nok have sin rigtighed. Det du skriver om opdatering.

Oplevet i forrig uge at der var problemer. med at tilføje Google browser-udvidelse.

I youSee Sikkerhedepakken. efter flere forsøg. Fandt jeg  i sidste ende ud af at den forrig pakke ikke var af 'installeret' rigtigt og lå i Stifinder og lavet konflikt af en slags. Så der hjælper Unin installerer, ikke meget når. den forrig udgave gemmer sig der. Så er altid en god ide at få fjernet. tideligere rigtigt før man indstaller nyt.      God dag. 

Omdømme 7
Badge +6

:slight_smile: Ja Persen M det skal nok have sin rigtighed. Det du skriver om opdatering.

Oplevet i forrig uge at der var problemer. med at tilføje Google browser-udvidelse.

I youSee Sikkerhedepakken. efter flere forsøg. Fandt jeg  i sidste ende ud af at den forrig pakke ikke var af 'installeret' rigtigt og lå i Stifinder og lavet konflikt af en slags. Så der hjælper Unin installerer, ikke meget når. den forrig udgave gemmer sig der. Så er altid en god ide at få fjernet. tideligere rigtigt før man indstaller nyt.      God dag. 

Det gjorde min også til Firefox, men det var hurtigt løst, fordi min F-Secure selv leverede løsningen med en lille popup jeg bare skulle klikke på, så var dens browser add-on tilføjet til Firefox.

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile:  Ja præcis, Browserudvidelse , var også tilføjet fra Google. her den var blot ikke i 

Sikkerheds pakken, og dog problemet var den blev ved at være Orange hvor den normalvis efter tilføjelse bliver GRØN. Altså Browserudvidelser i  Sikkerhedepakken 

Hjælper åbenbart ikke at kun afinstallere med et afinstallere program.

Så længe tideligere pakke, er i Stifinderen det laver åbenbart en konflikt. 

Besvar