Spørgsmål

Service sms.

• 20 januar 2020
  • 1 kommentar
  • 227 visninger

Badge

Jeg har modtaget en service sms på 250kr.som jeg skulle have brugt inden for de seneste 30 dage.Så vidt jeg ved har jeg ikke købt hverken busbilletter,deltaget i konkurrencer eller doneret penge.

Så står der Betaling sker via din mobilregning,hvor du også kan se tjenesterne ?

Jeg kan ikke se nogen afsender eller hvor den sms kommer fra.Meget mystisk.Håber der er nogen der kan hjælpe mig eller måske har oplevet det samme. Jeg har læst der er nogen der har oplevet det samme som mig.

Mvh.Kim Bengtsen.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej Kim 

Jeg kan se at du mangler svar her så jeg byder lige ind :relaxed:

Der kan måske være tale om noget fup sms her, som jo også godt kan være i omløb.
Så hvis det ikke er noget du er bekendt med, så vil jeg ikke anbefale at du trykker dig videre eller reagerer på den. Læs mere i punkt 5 nedenfor.

Læs mere om fup og phishing her:
https://kundeservice.yousee.dk/sikkerhed/netfarer/trusler-beskyttelse/trusler/phishing/art

Og især punkt 5:
Hvis du er i tvivl om ægtheden af en e-mail eller sms, så kontakt afsenderen. Brug ikke ”besvar”-funktionen eller telefonnummeret i den e-mail/sms, du har modtaget, for så ryger du stadig til svindlernes hjemmeside. Find i stedet for selv e-mail-adressen eller telefonnummeret.

Besvar