Spørgsmål

Problemer med sikkerhedspakken


Jeg har for nyligt opdateret softwaren på min macbook og derefter ville yousee sikkerhedspakken slet ikke åbne eller registrere på noget som helst. Jeg afinstallerede det derfor og downloadede det igen. Men nu når jeg åbner det, står der at min computer er ubeskyttet, fordi der ikke er blevet indtastet en abonnementsnøgle og derefter beder den mig om at logge ind på mit yousee, hvilket jeg gør, men så siger den, at der er sket en serverfejl og jeg skal prøve igen senere.

Jeg kan sagtens logge ind på mit yousee på min browser, men gennem sikkerhedspakken gider den af en eller anden grund ikke, hvilket gør at jeg ikke har mulighed for at indtaste en abonnementsnøgle.

Hvad kan man gøre??

Billeder af problemet:

 


5 Kommentarer

Jeg har for nyligt opdateret softwaren på min macbook og derefter ville yousee sikkerhedspakken slet ikke åbne eller registrere på noget som helst. Jeg afinstallerede det derfor og downloadede det igen. Men nu når jeg åbner det, står der at min computer er ubeskyttet, fordi der ikke er blevet indtastet en abonnementsnøgle og derefter beder den mig om at logge ind på mit yousee, hvilket jeg gør, men så siger den, at der er sket en serverfejl og jeg skal prøve igen senere.

Jeg kan sagtens logge ind på mit yousee på min browser, men gennem sikkerhedspakken gider den af en eller anden grund ikke, hvilket gør at jeg ikke har mulighed for at indtaste en abonnementsnøgle.

Hvad kan man gøre??

Billeder af problemet:

 

Hvad hvis du går i mit youSee, og under bredbånd og vælge gem fil og åbner den vide af stifinder og  vælger at kører filen Sikkerhedepakken som administrator.

Er det en løsning 

Jeg har for nyligt opdateret softwaren på min macbook og derefter ville yousee sikkerhedspakken slet ikke åbne eller registrere på noget som helst. Jeg afinstallerede det derfor og downloadede det igen. Men nu når jeg åbner det, står der at min computer er ubeskyttet, fordi der ikke er blevet indtastet en abonnementsnøgle og derefter beder den mig om at logge ind på mit yousee, hvilket jeg gør, men så siger den, at der er sket en serverfejl og jeg skal prøve igen senere.

Jeg kan sagtens logge ind på mit yousee på min browser, men gennem sikkerhedspakken gider den af en eller anden grund ikke, hvilket gør at jeg ikke har mulighed for at indtaste en abonnementsnøgle.

Hvad kan man gøre??

Billeder af problemet:

 

Hvad hvis du går i mit youSee, og under bredbånd hent sikkerhedspakken under.  administrere dine linscner her                                                   og vælge gem fil og åbner den vide af din stifinder og  vælger at kører filen Sikkerhedepakken som administrator.

Er det en løsning 

 

Inde under bredbånd står der kun informationer vedrørende netværket og så står Yousee Sikkerhedspakke under tilkøb og hvad man giver for det, men der står intet om at administrere licenser….

Inde under bredbånd står der kun informationer vedrørende netværket og så står Yousee Sikkerhedspakke under tilkøb og hvad man giver for det, men der står intet om at administrere licenser….

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/sikkerhed/brug/iphone/installation/art

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/sikkerhed/brug/mac/installation/vid

Er et par link her fremgangs måde.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @mibsen 

Har du fået det løst? :relaxed:

Hvis ja, så marker gerne bedste svar eller del løsningen med forummet. Hvis nej, så tag eventuelt fat i vores tekniske support.

 

Besvar