Spørgsmål

Misbrug af mailkonti.

Ukendte har sendt mails til personer i mit adressekartotek og anmodet dem om at sende penge til mig på en konto i USA. Jeg har haft kontakt med Microsoft da jeg bruger livemail via min computer men de fortæller mig at problemet skal løses hos yousee. Nogen gode forslag?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du scannet for virus m.m. på din computer? Noget kunne tyde på, at du er kommet til at trykke på et uheldigt link, og noget mindre venligt software er smuttet ind på din computer.
Omdømme 7
Badge +1
SonjaJensen skrev:

Ukendte har sendt mails til personer i mit adressekartotek og anmodet dem om at sende penge til mig på en konto i USA. Jeg har haft kontakt med Microsoft da jeg bruger livemail via min computer men de fortæller mig at problemet skal løses hos yousee. Nogen gode forslag?

Installering af SUPERAntiSpyware Free Edition. Efter du så har opdateret den, så sætter du den til at scanne hele din computer igennem.
Det lyder til at du er blevet inficeret med en trojaner, som hackere nu benytter til at lokke penge ud af dem der står i dit adresse kartotek.

http://www.superantispyware.com/download.html
Omdømme 5
Badge +5
Hej SonjaJensen

Fik du løst det? :)

Meld endelig tilbage, markér og like gerne bedste svar som tak for hjælp og for at tydeliggøre løsningen for andre med samme problemstilling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)