Spørgsmål

Mine mails er åbnet i min mailboks, uden at jeg eller andre har været derinde?

Jeg har oplevet på det sidste, at flere af mine mails har været åbnede uden at jeg (eller andre) har været inde i mailboksen. Jeg fik for et stykke tid siden hacket min Instagramprofil, som var oprettet med min mailadresse. Instagramprofilen, kom ud af mine hænder, og er nu hos en russisk kvinde (Kan jeg se via taggede billeder på min datters profil) Jeg har ikke kunne få den tilbage. Jeg fik selvfølgelig ændret password og har gjort det af flere omgange siden, men oplever som sagt fortsat, at mine mails bliver åbnet. Ser tilfældigt åbnet ud (som en slags stikprøver, hvilket nok er at de leder efter personlige oplysninger) og jeg får heldigvis kun nyhedsbreve fra diverse steder. Men det er ubehageligt at tænke på, om der er en eller anden person der stadig, på trods af ændret password, kan komme ind på min konto. Er løsningen en helt ny mailadresse? (lidt ærgerligt, da den jeg har, har jeg haft i flere år) eller hvad kan jeg gøre, og har andre oplevet det samme? MVH Jette

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du logger ind på YouSee webmail med dit kundenummer. Så det hjælper ikke at skifte mail adresse. Brug sikre passwords og brug forskellige passwords.
Omdømme 7
Badge +7
Hej JetteDupont

Det lyder da ubehageligt :(

Jeg vil anbefale dig at gøre følgende:

1.Skift kode til Mit YouSee

2. Nulstil koden til mailboksen (Altså POP3 koden)

3. Scan din computer/enhed for virus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P