INTERNET FRA YOUSEE

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej -

Jeg har en 3007 60 forbindelse, har lige fået helt nyt modem (der kan køre 5ghz) - fordi det gamle tit faldt ud.

Men når vi kører på trådløst, kører det umanerligt langsomt, den falder ude heletiden , hjæp ved ikke hvad jeg skal gøre.!!!!! ????
Jeg har testet på forskellige enheder, pc, ipad, iphone, samme resultat på det hele - uanset afstand til router og falder ude hele tiden,,,,

Jeg har også testet enheder på andre trådløse netværk, her opnår jeg snildt højere hastigheder.

Når jeg taler med you see support, melder de at der er mange faktorer der spiller ind, i forhold til hastigheden på det trådløse -

Jeg håber at yousee tag sig samen og hjælper med løs problem med internet.

vi har den stor tv pakke med 300/60 internet men hvis det ikke virker så må det være slut med yousee

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Når du sige nyt Modem, så da der ikke skrives yderligere, må der formodes at det er 3890. Falder ud.? Er det på begge netværk.? Hvilken hastighed opnås.?
Har samme Modem på en 100/20 forbindelse og måler en hastighed på 92+/20+ langt det meste af tiden på Wi-Fi, ingen udfald. På 5Ghz er der ingen der overlapper, 2,4 GHz bruges ikke meget da der er mange på samme kanal uanset hvilken der vælges.
Hvordan er det monteret.? En vægdåse med Data udtag, eller en med påsat Datafilter.?

Det er ikke postet i den rigtige kategori til det spørgsmål.
Omdømme 4
Badge +6
Hej rick

Har du fundet ud af det.

Fortæl gerne noget mere, som Radiomanden også spørger om. Jo mere du skriver, desto nemmere er det at hjælpe. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P