Svar

fup side?

Er dette en fup side. Jeg har indtastet det hele som der stod og derefter stod der at der ville komme en SMS med en bekræftelses kode på min mobil men den kom jo ikke. Jeg kunne jo derfor ikke komme videre. Nu tror at det er en fup side.   Jeg kom frem til denne side via google Den var den første på  søge siden om “mit youSee”. Når jeg går ind via login YouSee har jeg ingen problemer. 

Link 

Redigeret af Kasper: Fjernet link

icon

Bedste svar af Slangefar 14 juni 2020, 18:01

Ja, det er en fupside.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det er en fupside.

Omdømme 7
Badge +3

ADVARSEL !!

Klik IKKE på det link, der ligger nederst i første indlæg. Linket tilhører IKKE YouSee.

Forhåbentlig bliver linket fjernet snarest af YouSee.

VIGTIGT !! 

Hvis fup-formularen er udfyldt med betalingskortoplysninger og disse er sendt, så bør betalngskortet omgående spærres.

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile:  Ja den har været op, og vende flere gange slet den. Som Superbrugerne skriver. .

Omdømme 7
Badge +6

Site er hermed anmeldt til Google Safe Browsing, så de kan lave et kill på det, så at der ikke vil være adgang til det overhovedet igennem samtlige browsere der benytter deres sikkerhedsværktøj, der er integreret ind i flere forskellige browsere.

En link som i kan gemme og anvende til at anmelde sådanne sites på, så at Google kan tage affære og blokere for de sites.

https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_phish/?hl=en

Omdømme 6
Badge +5

Site er hermed anmeldt til Google Safe Browsing, så de kan lave et kill på det, så at der ikke vil være adgang til det overhovedet igennem samtlige browsere der benytter deres sikkerhedsværktøj, der er integreret ind i flere forskellige browsere.

En link som i kan gemme og anvende til at anmelde sådanne sites på, så at Google kan tage affære og blokere for de sites.

https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_phish/?hl=en

:slight_smile: Tak Persen M 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Ylias71 

Dette er en fupside, som man naturligvis ikke skal give sine oplysninger til. 

Fupsiden er indberettet og linket i opslaget er fjernet, så andre ikke får klikket sig ind på det. 

Besvar