Spørgsmål

Fejlagtig opsigelse af mit abinnement hos YouSee

Kontonr. 306397225, ordrenr 215808631

Jeg har modtaget besked om, at mit abonnement er opsagt - formentlig af Canal Digital. Jeg har afvist at etablere kundeforhold til Canal Digital, hvorfor jeg anmoder om, at den pr mail fremsendte ordrebekræftelse kan annulleres hos jer.

Jeres bekræftelse på annulleringen af opsigelsen imødeses gerne snarest, da jeg forventer meningsudvekslinger med Canal Digital og vil i den forbindelse have vished om, at opsigelsen overfor jer er annulleret.

Hilsen  Per West, Lærkevej 5, 3550 Slangerup  tlf. 2028 8087, mail per.west41@gmail.com

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Herfra brugerbforummet kan der intet gøres, der skal tages kontakt til You See angående det.

Der må ikke skrives personlige oplysninger her på forummet, så de skal slettes.

Der er både ordrenumre adresse og telefonnummer og e mail, det er et No Go.

Det er på et offentligt forum og det er imod persondata loven.

Omdømme 7
Badge +8

Herfra brugerbforummet kan der intet gøres, der skal tages kontakt til You See angående det.

Der må ikke skrives personlige oplysninger her på forummet, så de skal slettes.

Der er både ordrenumre adresse og telefonnummer og e mail, det er et No Go.

Det er på et offentligt forum og det er imod persondata loven.

Jeg er enig med det du skriver - dog ikke at det skulle stride mod persondataloven. Det er jo ham selv, der oplyser det. Det havde været noget helt andet hvis en anden oplyste om personlige data.

Omdømme 7
Badge +7

You See oplyser det samme når der på FB skrives personlige oplysninger, og opslaget slettes.

Omdømme 7
Badge +8

You See oplyser det samme når der på FB skrives personlige oplysninger, og opslaget slettes.

Jeg kan sagtens forstå YouSee, at man ikke selv må oplyse sin mailadresse m.m., men det kan vel ikke være i strid ned loven. At det er usmart på den måde, at give oplysningerne er en helt anden sag. På fb bør de gives i en PM.

Omdømme 7
Badge +7

Det er der på You See FB side ikke mulighed for, den funktion er ikke aktiv. Personligt ville jeg aldrig, lovligt eller ikke, give nogen som helst personlige oplysninger,  de er alt for nemme at misbruge, i ovenstående opslag er der alt hvad der skal til for at lave en ordentlig gang ballade med abonnementet. Det er på ingen måde klogt med de oplysninger offentligt.

Besvar