Falsk YouSee mail i omløb igen (Phishing)

Omdømme 7
Badge +7

Hej alle

Vi oplever desværre, at der igen er en phishing mail i omløb.

Så har du modtaget denne mail, skal du blot slette den.

Du kan læse mere omkring phishing her:https://kundeservice.yousee.dk/sikkerhed/netfarer/trusler-beskyttelse/trusler/phishing/art

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Ja, der er mange utroeligt nok på FB der spørger om den er ægte, selv om den er vist på både start siden og på opslag siden at den ikke er fra jer.

Jeg kan ikke kontrollere INTET fra ca4år og masse pc og iPhone stk ved ik nyt og brugt men fibernet er fra YouSee og min borfælder vil bare IKKE gøre nogen og jeg opliver utrOoilig ting og bestillinger som er ikke min Vireklig men Telenor hvor en to tre gang jeg var snydet på den måde og fra anden adrase igen med sammen borfælder nu her hvor han prassed og løj for mig og min familie at flytte og igen iphone11 lige købt og YouSee kort med hans abonament på mit navn fra Telenor og Samsung fra Føtex Nokia nyt fra ven Apple iPad Lenovo pc og og intet vireker som jeg vil eller har app som jeg har instalireret?!?!?!

Badge +2

:relaxed: Kasper tak for info,, Jeg kunne godt tænke mig at jeres spam filter blev taget mere seriøst fra jeres side youSee. er jo en start også for at slippe for en phishing med mere.. 

Er så træls der ikke bliver arbejde noget mere på det filter.. bliver bedre. selve bloksystem er ikke optimalt har blokket samme mails flere gange. og sletter et hav af spam dagligt..

Håber der arbejdes mere på sagen.. :relaxed:   

Besvar