Spørgsmål

F-secure til smartphone

Jeg har en ældre udgave af f-secure. På et tidspunkt havde jeg problemer med at geninstallere den, og fik af support at vide at det skyldtes at jeg ikke havde den nye udgave, og den kunne jeg kun få hvis jeg tilmeldte mig yousee more. Den gamle udgave kan så vidt jeg kan se ikke bruges i en smartphone, og det har jeg brug for nu. Hvorfor i al verden har yousee ikke opgraderet den gamle udgave? Er det fordi det er mere praktisk for jer at komme af med os gamle abonnenter og over på yousee more? Kan jeg opsige abonnementet på den gamle udgave og købe en opgraderet udgave til 5 enheder?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
YouSee More er gratis. Antal afhænger af dit samlede abonnement. Jeg har sikkerhedspakken til 10 enheder og betaler 30 kr./md.
Tak for din kommentar. Jeg kunne nu stadigvæk godt tænke mig at få yousee's forklaring på hvorfor man ikke opgraderer min sikkerhedspakke.
Omdømme 7
Badge +7
Så skal du spørge YouSee og ikke stille spørgsmålet i bruger til bruger forum.
Det må du meget undskylde, men jeg troede at yousee læste med.
Omdømme 7
Badge +7
Der er da noget at undskylde. YouSee ser til tider med, men det er et bruger til bruger forum. Du kan skrive eller ringe til YouSee. Prøv fb, der er YouSee med.
Okay.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P