Endnu en falsk phishing mail i omløb

Omdømme 7
Badge +7

Vi oplever desværre endnu en gang, at der er en phishing mail i omløb.
Så har du modtaget denne mail, skal du blot slette den.

Du kan læse mere om phishing her:
https://kundeservice.yousee.dk/sikkerhed/netfarer/trusler-beskyttelse/trusler/phishing

10 Kommentarer

Back to Home
!-->
Kære kunde hos Nets
Vi har modtaget en transaktionsanmodning fra dit kreditkort en ipadresse uden for Danmark.Af denne grund suspenderede vi denne proces midlertidigt i 12 timer.Hvis du er ejer af denne transaktion skal du ikke gøre noget og ignorere denne meddelelseHvis denne transaktion blev udført af en anden personDu skal annullere transaktionen og anmode om tilbagebetaling nu ved at klikke på linket herunder.Vi sender dig en annullering sms til din mobiltelefon efter at du har fuldført annulleringsanmodningen
Log ind nu

Nej det skal du IKKE !!      

Vores service tager ikke noget juridisk ansvar i mangel af en øjeblikkelig reaktion fra din side

Tak for dit samarbejde i forbindelse med denne sag.

Med venlig hilsen
Omdømme 7
Badge +7

Hej @musiklab 

Tak for at gøre opmærksom på denne! 

Omdømme 5
Badge +5

Ja jeg fjerne ca 20 Spam mail dagligt eller flere, og jeg er sku nød til at gentage mig selv IGEN. Kasper youSee..

Nu må i se at få styr på jeres nye Spam mail system. for det er noget møg.. og jeres blok filter er endnu værre.. Det virker ikke..

Og de spam mail der er hverken værre eller bedre end de jeg slette dagligt--,  Blot info.

Nu er det sku ikke sjovt længere.. Sådan et verdens firma. må kunne skabe et system som virker efter hensigten.

Jeg glæder mig over mit eget system er opdaget da-, 

Omdømme 7
Badge +7

Ja jeg fjerne ca 20 Spam mail dagligt eller flere, og jeg er sku nød til at gentage mig selv IGEN. Kasper youSee..

Nu må i se at få styr på jeres nye Spam mail system. for det er noget møg.. og jeres blok filter er endnu værre.. Det virker ikke..

Og de spam mail der er hverken værre eller bedre end de jeg slette dagligt--,  Blot info.

Nu er det sku ikke sjovt længere.. Sådan et verdens firma. må kunne skabe et system som virker efter hensigten.

Jeg glæder mig over mit eget system er opdaget da-, 

Hej @lordfynbo 

Det lyder ikke godt, at du oplever at spamfilteret ikke virker. 

Har du både skrevet mailadressen ind der skal blokeres og derefter markeret den/de pågældende mails som spam? Det er vigtigt at få dem skrevet ind på listen over mails der skal blokeres. Hold også gerne øje med om afsenderadressen ændrer sig. Hvis den gør det, så er det svært at dæmme op for. Så skal de blokeres enkeltvis.

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed:  Ja jeg prøvet med samme mail Kasper, at blokke på alle tænkelige måder og uden held og sågår blokket siden den er fra..  og er samme Mail afsender adresse hver  gang..

Jeg forstå ikke det gammel mail system i have. før dette som i har nu virket uden problemer.

Jeg under mig blot over at når en mail med samme adresse skal blokkes igen og igen..

Håber vi kan blive enig om det ikke virker efter hensigten.. er blot min point..

Gider ikke blokke nogle længere, så længere det ikke virker ordenligt det filter. 

Er det hurtigere blot at slette..  Tror ingen vil gå så langt og give mig ret i at jeg har en point i det  ikke virker efter hensigten..  Desværre. Og desuden passer det blok filter hellere ikke der skulle kunne blokkes max 100 og jeg kan se hvis jeg slette mails for at få plads til nye spam mails. og sletter passer det tal overhovedet ikke.. nej er sku noget møg jeg kan slette alle spam mails og hvis der stod 58 blokket i jeres filter stå der stædig 58 hvis jeg sletter alle.. Nej ingen skal fortælle mig det system virker…

Kører Gmail ved sine af og der komme ikke en eneste spam mail efter 3 år..

Så det må hos youSee give lidt eftertanke ikke-, Og når kundeservice er ligeglade med man dagligt skal slås med alt det spam. kan jeg også være ligeglad. eller bruge et andet mail system..  Og jeg tilstå gerne jeg er godt nok rigtigt træt af det system..

Omdømme 7
Badge +7

Hej @lordfynbo 

Tak for dit skriv. 

Jeg har undersøgt sagen nærmere og vi er klar over, at der kan være nogle udfordringer i forhold spamfilteret. 

Der arbejdes på at fundet en bedre løsning i forhold til det du oplever. 

Jeg beklager generne mange gange. 

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: Jo Kasper det er fint, der arbejdes på det. og en ting er et hav af spam.

Det er jo blot at slette. min bekymring er nu. mere at jeg skal blokke samme mails gentagene gange.. 

Det er ikke godt og jeg er som det er nu. det mail system ikke særligt tryk ved dette..

Her er der jo ikke kun tale om musehuller--  sagt i fagsprog 

Men glædeligt der er arbejdes på sagen-, 

Omdømme 7
Badge +3

Farlige aktive links i denne tråd!

I det andet indlæg fra 14. februar 2020, hvor NETS står øverst, er der kopieret mistænkelige links ind, der stadig ser aktive ud. Der er skrevet en advarsel ved det ene. Den bagvedliggende URL bør rediigeres, så den bliver inaktiv.

Hej
Denne besked er også sendt på yousee facebook til orientering.
Har netop modtaget denne phising/scam mail fra: door@os.dk
Da jeres spamfilter funker af røven til bedes i sætte den på jeres server så den ikke ender hos os.
Det faktisk træls jeres filter ikke fungere da jeg med mellemrum modtager nogle af de narrehoveders spam/scam mails med samme afsender og man ikke engang kan blokere for dem.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Der min points en ting er spam filter,, en anden ting er blok systemet. man skulle jo mene og gå ud fra når en mail er blokket er den blokket..

Der oplever jeg desværre efter at have blokket, samme mail flere gange og på alle mulig. og tænkelige måder at den stædig dukker op i spam filter eller det som jeg synes er værre i ens  indbakken.. er der noget galt  

Besvar