Svar

YouSee har lukket for mine benyttede indkøbsside Nemlig .com, det er vigtigt for mig at købe mad, kan ikke komme i byen for at handle da jeg har leddegigt. Hjælp - Hjælp

Mine gemte netsider virker ikke - YouSee har blokeret dem. Jeg er nød til at bestille mad på Nemlig.com eller Coop mad.  Jeg har leddegigt og kan ikke komme ud af min bolig. Hjælp - Hjælp !!!!!

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 October 2021, 13:42

Se original

16 Kommentarer

Mine gemte netsider virker ikke - YouSee har blokeret dem. Jeg er nød til at bestille mad på Nemlig.com eller Coop mad.  Jeg har leddegigt og kan ikke komme ud af min bolig. Hjælp - Hjælp !!!!!

Omdømme 7
Badge +7

De nævnte sider er ikke spærret, der er fint adgang, er der prøvet at slette historik, cookies og chase, er der så adgang.?

Omdømme 7
Badge +3

Med “gemte netsider” menes der så bogmærker eller favoritter gemt på den benyttede enhed? Hvis det er tilfældet kan problemet skyldes en opdatering af systemet på den benyttede enhed, eller at noget har beskadiget bogmærkerne. Hvis der haves en Apple iPad findes der et app til nemlig.com, så behøver man ikke at bruge en browser.

Åbnes nemlig.com ved at klikke HER ?

Har brugt nemlig.com via Chrome-browser for et par timer siden til en bestilling af varer, og der var ingen problemer.

Omdømme 7
Badge +7

Der er også en nemlig App til Android. Jeg brugte også Chrome for at teste siderne, og som skrevet ingen problemer.

Chromes nye Version er  95.0.4638.54.  Hvis det er brugbart.

Tror jeg også lige, Jeg vil gøre som Radiomanden skriver. I første opslag.

Men siderne kan flytte osv ellers som skrives blive beskedigt. 

Det kan man faktisk undgå ved jævnligt at. 

Går i indstillinger og avanceret og vælge.Gendan indstillinger til deres oprindelige standardkonfiguration. Blot et forslag. 

God dag

Omdømme 7
Badge +7

Chrome versionen kommer an på den enhed der bruges, siderne har den korrekte URL. Er der foretaget den sletning som foreslået.? Har det hjulpet.? Det vil være godt med noget feedback, så der kan hjælpes hvis der fortsat er problemer.

https://www.nemlig.com   https://mad.coop.dk

Omdømme 7
Badge +3

Der er også en nemlig App til Android. Jeg brugte også Chrome for at teste siderne, og som skrevet ingen problemer.

Kræver Android 8.0 eller nyere. 

Omdømme 7
Badge +7

Det har jeg ikke set efter, bruger V10 og 11, V8 er temmelig gammelt August 2017.

Chrome versionen kommer an på den enhed der bruges, siderne har den korrekte URL. Er der foretaget den sletning som foreslået.? Har det hjulpet.? Det vil være godt med noget feedback, så der kan hjælpes hvis der fortsat er problemer.

https://www.nemlig.com   https://mad.coop.dk

Ja det er selvfølgelig, rigtigt hvilken enheds der anvendes. Den har jeg så ikke lige tænkt over.

Jeg  oplever hellere ingen problemer, med siderne på nogen af mine platforme. Bruger dem også selv. 

Kunne også være rart at vide om den, er gal med andre sits ud over de nævnte.

Så Feedback ville være fint.  

Omdømme 7
Badge +3

Yousee kan vel ikke lukke nogle sider?

Btw, tror i ikke når en spørgere ikke vender tilbage her, de har fået løst problemerne de må have?

Omdømme 7
Badge +3

Men en anden BTW, Jeg får mad leveret hver dag, kunne en med en sygdom ikke kunne få det samme?

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det kommer an på enheden min Chrome (book) opdaterede i går til Version 94.0.4606.97 (Officiel version) (64-bit)

Omdømme 7
Badge +7

Yousee kan vel ikke lukke nogle sider?

Jo en udbyder kan lukke sider, enten af egen vilje eller ved opfordring fra myndighederne, men de lukker da ikke sådanne sider, og vi andre kan da komme på dem uden problemer.

Men en anden BTW, Jeg får mad leveret hver dag, kunne en med en sygdom ikke kunne få det samme?

Jorn- Hansen, Det siges vist således,  Hvis du har en "normal" internetforbindelse i Danmark, går alle dine søgninger på nettet gennem en dansk internetudbyder med en server i Danmark, f.eks. Yousee og med flere, som er underlagt dansk lovgivning. Så er enig med Radiomanden. på nær ved ikke om de har lov til at lukke sider ned, Altså youSee uden om Myndighederne.. Men er muligt. Hvis der noget alvorligt på spil.

Skulle have været slået op, i dit første opslag Sorry.

Omdømme 7
Badge +7

Fair nok at de så ikke gør det af fri vilje/må gøre det, men at lukke for sider er ikke et problem, der var da noget om nogle fildeling sider som udbydere fik besked om at lukke for.

Fair nok at de så ikke gør det af fri vilje/må gøre det, men at lukke for sider er ikke et problem, der var da noget om nogle fildeling sider som udbydere fik besked om at lukke for.

jeg er ikke uenig Radiomanden i  at du ikke kan have ret de kan gøre det. 

Nogle har gjort det fordi der var svindler på spil. Bla Spillemyndigheden gjorde engang.

Og de fik også medhold i retten. 

Besvar