Spørgsmål

sikkerhedpakke blokere


Badge

Hej jeg spiller på noget der hedder Esportalen og for at spille skal man starte deres Anti Cheat client. men min sikkerhedspakke blokere for dette. Men sikkerhedspakken viser ikke den har blokeret noget så jeg kan ikke give tilladelse til at downloade den.

Er der nogen der kan hjælpe?

Hilsen Sten


11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Prøv at deaktivere sikkerhed, Download det du skal og aktiver sikkerhed igen bagefter.

Badge

Det gør jeg også men må da være muligt at få pakken til at accepterer så jeg ikke skal slå den on and off hvergang

:)

Omdømme 1
Badge

Hej Sten

Tak for dit spørgsmål her på YouSee Forum. 

Der er flere forskellige muligheder og indstillinger i vores sikkerhedspakke, og det burde derfor være muligt for dig at komme ind på siden ved hjælp af disse. 

Du må gerne prøve at gå ind under ”Virus og Trusler” derefter “App og filstyring” vælg “Udeladt” og så pege ned på den anti-cheat-client det drejer sig om. 

Vend endeligt tilbage, så vi ved om du fik det ønskede resultat. 

Jeg ønsker dig en dejlig dag. 

Badge

Hej igen det forslag har jeg prøvet :) det mærkelige er at der intet står under hverken BLOKERET eller UDELADT for så kunne jeg jo bare have highlightet det og så trykket tillad, men der står ingen ting

Hilsen Sten

Omdømme 1
Badge

Kan du uddybe om Anti Cheat client er et program/fil eller en hjemmeside? 

Er der tale om et program, vil det være muligt at pege på en fil, og tillade denne uden at den er vist i Blokeret eller “sat i karantæne”. I dette tilfælde skal du gå til fanen Udeladt og dér, nederst, vil du få muligheden for at pege på en specifik fil (eks. Anti Cheat client) og tillade denne at gå igennem. 

Såfremt dette ikke er tilfældet, skal vi have rette afdeling forbi F-secure og undersøge sagen. 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis alt andet fejler, så deaktiver sikkerhed hent filen installer og derefter aktiver sikkerhed igen, alternativ få en du kender til at hente .exe filen ned på en USB enhed.

Badge

Det er et program/fil ( se : esportal.dk ) og der står intet under” udeladt” når jeg går ind under app og filstyring.

Hilsen Sten

Omdømme 7
Badge +9

Kan du hente .exe når sikkerhed er deaktiveret.?

Badge

ja kan godt få den ned når sikkerhed er deaktiveret.

Omdømme 7
Badge +9

Godt, så er du da kommet så langt at du kan bruge dit spil, så er der nok mere ro på til at få fundet ud af hvorfor det ikke virker når sikkerhed er aktiv.

Omdømme 6
Badge +8

ja kan godt få den ned når sikkerhed er deaktiveret.

Du kan overveje at afinstallere den f-secure og kører med den indbyggede Microsoft Defender Antivirus, som er fuldt på højde, eller faktisk ved at være bedre end mange andre tilsvarende produkter.

Prøv det og se hvordan det så fungerer 🙂

Besvar