Spørgsmål

Router

Jeg vil lige høre om hvornår jeres router udkommer med WPA3 da jeg har fået en meddelese  fra windows 10 om at det er en forældelse system vi køre og vil stille blive udfaset vi køre i dag WPA2 personal og har mac filter på og en kode på 32 tegn og er stadig dækket godt ind men WPA 3 udkom i 2018 så det er ved at ha nogle år på bagen

Denne tråd kan ikke kommenteres

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

WPA3 er meget nyt og meget få routere og trådløse enheder understøtter den. Bedste bud lige nu er WPA2 med AES kryptering. Understøtter alle dine trådløse enheder WPA3? (så du kan skifte) 

Omdømme 5
Badge +1

WPA3 er meget nyt og meget få routere og trådløse enheder understøtter den. Bedste bud lige nu er WPA2 med AES kryptering. Understøtter alle dine trådløse enheder WPA3? (så du kan skifte) 

På min router er den sat til WPA2 + WPA3, så finder enhederne selv ud af at forbinde bedst.

Alle nyere Iphones og bærbære understøtter WPA3.

Men  det er rigtigt hvad slangefar skriver med WPA2, ingen grund til at bekymring over det..

Spørgsmålet er om youSee kommer med en WPA3 opdatering over firmware eller routeren skal udskiftes på sigt?