Ny phishing modtaget: youSee : faktorID=516659116654450DK

Hej,

Jeg vil gerne bare lige informere om en ny phishing mail jeg fik ind på en af mine email fra support@aandy31.com. Indholdet er som følger:

Kære kunde,

Vi informerer dig skriftligt om, at din faktura for januar måned 2022 er blevet betalt to gange ved en fejl. Vi beklager denne forsinkelse i bekræftelsen. Du kan anmode om en refusion ved at bekræfte dine oplysninger og fuldføre proceduren ved at klikke på følgende link:

Har med vilje ikke lagt links ind. Pas på jer selv og lad være med at klikke på links fra denne spam besked!

-- Evilfish

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Den er gammel, der er kommet tilsvarende både med Februar, Marts og April. De er så utroligt nemt gennemskuelige, så det er ingen tvivl om at de ikke er hvad de udgiver sig for at være.

Den er gammel, der er kommet tilsvarende både med Februar, Marts og April. Det er så utroligt nemt gennemskuelige, så det er ingen tvivl om at de ikke er hvad de udgiver sig for at være.

Ahh, fair nok, så er de bare utrolige langsomme til at nå min ende. Men ja, de er utrolige nemme at gennemskue… for det trænede øje. Jeg synes bare lige jeg vil informere (igen).

Omdømme 7
Badge +7

Har aldrig fået nogen, men har heller ikke offentligt nummer, så det forklarer det nok, men dem der er at se på FB er så utroligt ringe at de skriger langt væk. CVR numre, kunde numre og andet afslører dem med det samme.

True. Den email jeg fik den på er så inficeret at jeg er snart ekspert trænet i spam. Det er både godt og ondt. :D