Søgeresultater

2928 resultater fundet for tdc play android 5.0

TDC play - android problem

Hej, Jeg har installeret TDC play mobil på min LG Optimus 2x og får en fejlmeddelelse hver gang jeg prøver at streame et musikstykke (wifi)...
914 Set 6 Kommentarer

Kategori: Mit YouSee

914

25 september 2014 09:25

TDC Play Android Applikation

Kære Android Play-brugere   Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play' Den koster kun den...
0 Set 480 Kommentarer

Kategori: Arkivet

480

0

16 december 2010 21:37

TDC Play på HTC Android

Kære TDC Forum!   Jeg har lige et spørgsmål mere...   Min søn har netop fået en HTC mobiltelefon med Android styresystem, men fortæller...
0 Set 5 Kommentarer

0

30 november 2010 16:18

TDC PLAY, android, Samsung og rådgiver?

valley72 Ny rådgiver/../user/viewprofilepage/user-id/5775Indlæg: 9Registreret: 06-10-2010   Jamen TDC PLAY er efter min mening totalt ubrugeli...
0 Set 16 Kommentarer

16

0

2 november 2010 22:40

Galaxy S tilbage til TDC android version

Hej alle.   Jeg er gået væk fra min tdc version af android på mobilen da det gik for langsomt med opdateringerne, men hvordan kommer jeg tilbag...
0 Set 2 Kommentarer

0

9 februar 2011 17:40

Kan du ikke finde TDC PLAY app. på Android Marked Svar

Hej alle, Der er enkelte telefoner som har fået nye opdateringer, som gør, at du ikke længere kan hente vores smarte TDC PLAY applikation via "mark...
0 Set 15 Kommentarer

15

0

9 februar 2011 17:38

Sådan søger du musik i TDC-Play Android med din SE. X-Peria x10i.

UPS.. [i] Jeg kom til ved et uheld, til at slette mit indlæg om hvordan du kan lave musiksøgning på TDC-Play Android App's,en med din X-Peria x10...
0 Set 1 Kommentar

0

8 januar 2011 20:16

TDC PLAY PÅ ANDROID

HEJ - JEG HAR DOWNLOADED TDC PLAY APP TIL MIN DENVER TABLET - og jeg logger ind - og kan kun høre musik - ikke se tv - den kommer med fejlmeddelser he...
0 Set 8 Kommentarer

0

4 juli 2013 15:02

TDC Play på Android

Hej,   TDC Play appen fungerer efterhånden nogenlunde stabilt (for mig ihvertfald). Men hvorfor er den ikke færdig??   Alle andre afspil...
0 Set 1 Kommentar

0

24 januar 2014 12:12

TDC play med Android

På min mobil når jeg vil afspille en sang, skriver den jeg ikke har adgang til denne service, og jeg har kodeord og brugernavn intastet?
0 Set 2 Kommentarer

0

27 november 2012 13:09

TDC Play - Android

Jeg har problemer med at få TDC Play til at virke på både min Samsung S3 og min HTC One. De skriver begge: "Ingen adgang til TDC Play. Der er i ø...
0 Set 1 Kommentar

0

28 marts 2014 17:43

TDC play på Android 5.1.1

Hej.   Jeg mangler menuen til at ændre indstillinger i forbindelse med off-line tilstand og lydkvalitet. Hvor har I gemt den henne?  Jeg...
0 Set 2 Kommentarer

0

28 oktober 2015 22:12

android, webtv, tdc plasy osv.

har lige fået alt opsat i dag. og tv osv. virker fint. har fået mit brugernavn tilknyttet det EM nummer jeg fik. men kan ikke spille musik eller sætt...
0 Set 2 Kommentarer

0

25 april 2012 14:51

TDC Play Android App GUI + Web-playlister?

Hej,   Puuhhaa.. Sker der ikke snart nogle af de lovede forbedringer på TDC play app? For den sags skyld både til android og iPhone/iPad. &nbs...
0 Set 1 Kommentar

0

8 oktober 2013 13:45

"Chromecast knap" i TDC Play musik app (android)

Hej,   Hvornår kommer der en "chromecast knap" i TDC Play musik app'en så man kan caste musikken til chromecast?   mvh Henrik Thomsen
0 Set 4 Kommentarer

0

22 september 2015 12:53

TDC Play på Android (HP SLate 21")

Som TDC Home Trio kunde ( kan tilsyneladende ikke få YOUSEE - selvom naboen har) benytter jeg mig af TDC Play APP - når den virker.   parkerede...
0 Set 2 Kommentarer

0

15 april 2014 19:59

tdc play på android samsung galaxy

den nye tdc play app til android . hvordan for jeg den til at få musikken over til anlæget ligesom den gamle app. eller lige som airplay til iphone ....
0 Set 1 Kommentar

0

21 december 2014 19:34

one plus one android - TDC Play

Hej Jeg kan ikke få lov til at installere TDC play tv app, på min 1+one plus android telefon. er der nogen muligheder for at omgå denne blo...
0 Set 3 Kommentarer

0

12 maj 2015 16:18

Kan ikke installere TDC Play på Android

Hej Jeg får beskeden "Din enhed er ikke kompatibel med denne version" når jeg forsøger at hente/installere app'en via google play på min Acer Iconia...
0 Set 5 Kommentarer

0

5 juni 2013 22:45

TDC Play på Android afspil til DLNA

Hej, har lige fået en telefon med Android. Jeg har problemer med TDC Play og afspil til funktionen. Hver gang den når til næste nummer i køen, så stop...
0 Set 1 Kommentar

0

25 juni 2013 18:31

TDC Play på Android giver periodisk 'squeaks'

Hej, Det her må da være et kendt problem, men jeg kan ikke finde det omtalt, så derfor beskriver jeg det:   Fr tid til anden kommer der nogle...
0 Set 4 Kommentarer

0

1 juni 2011 08:53

TDC play TV & Film på android

Nogle der kan hjælpe med en tidligere version af TDC play TV & Film app'en til android. Problemet er at nuværende version bruger en ikke 100% andr...
0 Set 7 Kommentarer

0

19 maj 2015 12:35

Digster og TDC Play på Android

Hvordan afspiller jeg Digster playlister i TDC Play på min Android-telefon?   Jeg kan fint abonnere på en playliste på min PC, men den dukker b...
0 Set 1 Kommentar

0

31 juli 2015 13:35

TDC Play og Android tablet - udfordring med playlister

Der kan åbenbart kun vises præcis 15 playlister på (min udgave af) Android ... Og der er ingen mulighed for redigering - hverken for playlisterne...
0 Set 2 Kommentarer

0

28 august 2015 16:19

a2dp android (blutooth + tdc play musik) sang info problem

Hej,   håber der er nogen kloge hoveder der kan assistere herinde.   Jeg har TDC play musik installeret på en galaxy s5 og en galaxy s4,...
0 Set 1 Kommentar

0

26 juli 2014 13:08