Spørgsmål

Personlig betjening via chat

Hej

Håber en af jer kan hjælpe mig her.

Min telefon er blevet spærret grundet en fejl endten ved YouSee eller ved Betalingservice. De 2 sidste dage har jeg været i kontakt med en medarbejder via chatten, begge gange har de lovet mig telefonen ville være åben igen efter ca 15 minutter og en genstart, men her på 3. dagen er min telefon stadig lukket, og nu er der ikke længere mulighed for at komme til at chatte med en medarbejder. Jeg har betalt regningen via et link den første medarbejder sendte mig for 2 dage siden, så der er ikke meget mere jeg kan gøre her. Da min telefon er spærret kan jeg ikke ringe til dem. Mail skriver de selv typisk tager 5 dage.

Yderligere har jeg store problemer med at logge ind på Mit YouSee. Det meste af tiden får jeg meddelelsen at brugeren ikke eksisterer, men ind i mellem lykkedes det mig at logge ind, blot for at se at der under Mit YouSee står at der ikke er noget abonnement tilknyttede min konto.

Hvad gør jeg nu?

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1

Hvad med at gå i en YouSee butik? 

Jeg er ikke i Danmark, hvilket kun gør denne situation endnu værre

Omdømme 5
Badge +2

Jeg er ikke i Danmark, hvilket kun gør denne situation endnu værre

Hej HenrikSM

Hvis du er i udlandet, så er det faktisk der, at forklaringen ligger. Hvis din telefon bliver spærret i udlandet, så vil den ikke kunne blive åbnet op igen, før den kommer på dansk net.

Stefan, YouSee Forum Team

Hi Håber I kan hjælpe

Jeg kan ikke sende mails men jeg kan modtage. Jeg får en fejl:

som siger noget om, at jeg er blevet lukket ude. Kan I hjælpe?

VH Dan A

/Redigeret af Forum-teamet, Kasper: Slørret mailadresse

Besvar