Hej
Håber en af jer kan hjælpe mig her.
Min telefon er blevet spærret grundet en fejl endten ved YouSee eller ved Betalingservice. De 2 sidste dage har jeg været i kontakt med en medarbejder via chatten, begge gange har de lovet mig telefonen ville være åben igen efter ca 15 minutter og en genstart, men her på 3. dagen er min telefon stadig lukket, og nu er der ikke længere mulighed for at komme til at chatte med en medarbejder. Jeg har betalt regningen via et link den første medarbejder sendte mig for 2 dage siden, så der er ikke meget mere jeg kan gøre her. Da min telefon er spærret kan jeg ikke ringe til dem. Mail skriver de selv typisk tager 5 dage.
Yderligere har jeg store problemer med at logge ind på Mit YouSee. Det meste af tiden får jeg meddelelsen at brugeren ikke eksisterer, men ind i mellem lykkedes det mig at logge ind, blot for at se at der under Mit YouSee står at der ikke er noget abonnement tilknyttede min konto.
Hvad gør jeg nu?