Svar

Hvordan fjerner jeg et log ind som ikke bruges mere


Badge +1
  • Udforsker
  • 13 kommentarer

Jeg kan ikke finde nogen steder, hvor jeg kan slette mit log ind.

Da jeg ikke er kunde mere hos youSee, vil jeg naturligvis heller ikke have et log ind til YouSee.

Jeg har forsøgt over chatten, og her lovede en person, at de ville slette mit log ind i løbet af få dage.

Intet er dog sket. 

Hvad skal jeg mon gøre for at få slettet mit log ind?

Henning

 

icon

Bedste svar af Ôzcan 17 February 2023, 10:52

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Når man ikke længere er kunde, så lukkes/spærres log in så kan man ikke længere få adgang, havde i en periode i 2020 ikke noget YS abonnement, og havde derved ingen adgang til noget som krævede Log In.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @pavi 

Hvis det er fordi webbrowser husker et gammelt login, så skal du nok ind og nulstille din browserdata, men pas på, for du kan risikere, at den fjerner ting du ikke vil have browseren skal glemme. Men det lyder som en lokal “cookie”, der gemmer dit login i browseren. For ellers er det rigtigt som Radiomanden skriver😊

Badge +1

Som I beskriver det lyder det jo godt. MEN jeg kommer stadigvæk ind på Mit YouSee, når jeg bruger mit log ind. Jeg bruger også mit log ind til dette forum. Når jeg er inde på min side hos YouSee - kan jeg desværre ikke selv slette mine oplysninger under profiloplysninger. 

Selv om min Browser husker et log ind, så er det vel ikke ensbetydende med, at jeg stadig kan logge ind på mit YouSee?

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej, du kan vel bare lade være med at logge ind, hvis du ikke har et abbo…

Badge +1

Undskyld mig Jorn-Hansen, men det er ikke det sagen drejer sig om. Jeg vil gerne have mit log ind slettet hos YouSee.Det må være et helt legalt ønske, når jeg ikke længere er kunde hos dem.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan nok ikke lade sig gøre, ellers ville Kasper nok have slettet dig, men han kan nok slette/banne dig fra dette Forum, vi må se…

Badge +1

Hvorfor mener du jeg skal slettes/bannes af dette forum? 

Hvad har jeg gjort forkert?

Omdømme 7
Badge +9

Selvfølgelig kan man få spærret sin adgang, det var jo det der meget hurtigt skete med mig i 2020, fik først adgang igen da jeg kom på Fiber.

 

Omdømme 7
Badge +9

Bliver du slettet, så du ikke kan logge ind, kan du heller ikke bruge Forumet her, du kan altid læse, men ikke poste noget…

Omdømme 7
Badge +9

Ja man har ikke adgang til noget som kræver log In, men man kan læse på Forum, ikke skrive på det.

Badge +1

OK, men nu drejer sagen hen mod dette forum, og det hele handler ret enkelt om, at jeg gerne vil have YouSee til at slette mine brugeroplysninger inde hos dem, herunder naturligvis mit log ind.

At jeg så heller ikke kan bruge dette forum betyder ingenting. Jeg har kun postet mit spørgsmål i dette forum, fordi jeg endnu ikke har kunnet få YouSee til at reagere på mine henvendelse om at slette mine brugeroplysninger…

Tak for kommentarerne, men jeg mangler stadig svar på mit oprindelige spørgsmål.

Omdømme 7
Badge +9

Så må a du f.eks få @Kasper til at se på det, nu har jeg så lige @ ham så  han er henledt til tråden igen.

Omdømme 4
Badge +8

Hej @Pav

Jeg sender en privatbesked til dig, så vi kan få slettet dit login :) 

Badge +1

Tak. Jeg afventer nærmere fra dig...

Badge +1

Så lykkedes det mine profiloplysninger og Log ind hos YouSee er nu slettet.

Tak...

Besvar